" ... o czymś takim jak zeznania świadków którzy widzieli co i na jakiej wysokości się z samolotem działo nad działką Bodin’a, nad szosa Kutuzowa, o tym oczywiście nikt z zamachistów nie chce słyszeć. durnota kompletna. ... "
YOU-KNOW-WHO - 35 1830 | 27.12.2012 13:29
A można było przeczytać między innymi - moje opracowania :
OPETANI 2010 3 2541 | 18.10.2012 23:45
" ... Taki jaki - widzieli naoczni świadkowie – których 10 kwietnia 2010 roku - zamiast Polskich Prokuratorów - przesłuchiwali dziennikarze zagraniczni - bo Polscy schowali się nie wiadomo gdzie - zdjęcie statecznika 10 kwietnia 2010 roku - też musieli robić inni - bo Prokuratorzy mieli to gdzieś. ... "
" .... Zapomnieliśmy o Świadku - kierowcy z ulicy Kutuzowa z Rosyjskiego Filmu "Syndrom Katyński" - który stwierdził - że po kontakcie z Topolami nastąpiło wyrównanie lotu - co potwierdza fakt - całych przewodów elektrycznych - które zostały by przecięte - gdyby TU 154 M 101 leciał tak - jak nam mówi MAK i Komisja Millera. ... "
" ... Mówi też o oderwaniu ogona TU 154 M 101 - tam gdzie nastąpiło wyłączenie zasilania - jaka siła to spowodowała ? - bo na pewno nie drzewa. ... "
" ... Prokuratorzy zamiast rozmawiać z Brzozą - powinni porozmawiać właśnie ze świadkami na miejscu katastrofy - pytając ich o detale - na przykład jak według tego co widzieli leciał TU 154 M 101 i na jakiej wysokości - gdzie stali w tym momencie - to pozwoliło by Prokuratorom - wyrobić sobie pojęcie o tamtych wydarzeniach. ... "
" ... Nie potwierdza tego faktu inny naoczny świadek tego spotkania - Nikołaj Jakowlewicz Bodin - ale w imię racji stanu - jak to stwierdziło Słońce Peru i Naczelny Spawacz Kraju - " ... Chcecie wojny z Rosją ? ... " - świadkowie nie są istotni. ... "
" ... Relację - co najmniej 5 naocznych świadków wydarzeń 10 / 04 - nie potwierdza tego co wmawia nam MAK i Komisja Millera. .... "
########################################################
Teraz Anita Gargas potwierdza moje opracowania nastepującymi słowami :
" ... To nie pierwszy film Anity Gargas nt. Smoleńska. Wcześniej nakręciła m.in. "10.04.10". W nowym filmie jedną z najważniejszych rzeczy - jak mówi nam autorka - są nowe dowody. Jakie? - Relacje nowych świadków, którzy widzieli ostatnie chwile lotu Tu-154M. ... "
" ... - Udało nam się dotrzeć do osób, których nie przesłuchała prokuratura. Z ich relacji wynika, że przebieg katastrofy nie był taki, jak to przedstawiał rosyjski MAK i komisja Millera. Wersja zakładająca, że samolot obrócił się w powietrzu po uderzeniu skrzydłem w brzozę i leciał kołami do góry już kilkaset metrów przed miejscem, gdzie zarył w ziemię, nie wytrzymuje w konfrontacji z opisem naocznych świadków. Oni mówią także, że fragmentacja samolotu nastąpiła wcześniej niż to określił MAK - stwierdza Anita Gargas. ... "
" ... Kim są ci świadkowie? - To ludzie, którzy mieszkają lub pracują w okolicach lotniska Smoleńsk-Siewiernyj. Nie mam powodów przypuszczać, że konfabulują - dodaje rozmówczyni Onetu. ... "
########################################################
| Naoczny świadek - Tu-154 M ściął brzozę bez utraty skrzydła |
| Link - Janosik | 20110105 | 13:09 |
" ... wciąż obniżając lot..." - By wylądować na plecach powinien się wzbić kilka metrów . ... "
SWANINSPACE 3605 | 05.01.2011 13:23
" ... Gazeta dotarła do lekarza pracującego w smoleńskim pogotowiu Nikołaja Jakowlewicza Bodina, naocznego świadka zderzenia Tu-154M z brzozą 10 kwietnia ubiegłego roku na lotnisku pod Smoleńskiem. Wg relacji świadka, który w czasie katastrofy był na swojej działce przylegającej do lotniska Siewiernyj, samolot miał wypuszczone podwozie.- Po kolizji z drzewem leciał dalej na zachód w linii prostej,wciąż obniżając lot.Bodin nie zauważył, by samolot uległ uszkodzeniu w chwili uderzenia w drzewo. Nie potwierdza, by odpadł jakikolwiek fragment skrzydła, widział za to ściętą górną część drzewa, która odpadła na północ. Lekarz pobiegł za samolotem. Dopiero przed garażami, zobaczył skrzydło z biało-czerwonym malowaniem, wiszące na drzewie - czytamy w gazecie.Informacje te Bodin przekazał 14 kwietnia prokuratorowi Tomaszowi Mackiewiczowi. ... "
" ... zobaczył skrzydło z biało-czerwonym malowaniem, wiszące na drzewie ... "
| I Zguba Się Znalazła - czyli Lewy Statecznik Poziomy TU 154M 101 |
| Link - Janosik | 20121022 | 08:00 |
########################################################
Polecam - Prezentację Profesora Marka Czachora.
Popieram jego pomysł by kupić za milion złotych - od Ukrainy TU 154 M i na Poligonie - podobnie jak B 727 - zdalnie go rozbić.
Też o tym wcześniej myślałem.
Mam nawet wyliczenia jak powinniśmy odstrzeliwać i na jakiej wysokości poszczególne elementy TU 154 M – by powtórzyć wydarzenia z 10 / 04 do momentu zamrożenia FMS.
" ... Chętnie poczytam - jaki przebieg według ciebie miał wypadek Tu-154 M 10.04.2010 ... "
OPETANI 2010 3 2541 | 18.10.2012 23:45
Taki jaki - widzieli naoczni świadkowie – których 10 kwietnia 2010 roku - zamiast Polskich Prokuratorów - przesłuchiwali dziennikarze zagraniczni - bo Polscy schowali się nie wiadomo gdzie - zdjęcie statecznika 10 kwietnia 2010 roku - też musieli robić inni - bo Prokuratorzy mieli to gdzieś.
Zapomnieliśmy o Świadku - kierowcy z ulicy Kutuzowa z Rosyjskiego Filmu "Syndrom Katyński" - który stwierdził - że po kontakcie z Topolami nastąpiło wyrównanie lotu - co potwierdza fakt - całych przewodów elektrycznych - które zostały by przecięte - gdyby TU 154 M 101 leciał tak - jak nam mówi MAK i Komisja Millera.
Mówi też o oderwaniu ogona TU 154 M 101 - tam gdzie nastąpiło wyłączenie zasilania - jaka siła to spowodowała ? - bo na pewno nie drzewa.
W czasie oderwania ogona - wystapiła chwilowo - bardzo wysoka temperatura - którą potwierdziła nawet - Komisja Millera.
Kiedy prawda na temat wydarzeń 10 / 04 wreszcie trafi do Polaków - zobaczą jak nieistotny był temat - Pancernej Brzozy - która mimo zaklinań jest - niewinna.
Profesor Binienda obalil tylko tezę o tym - że taka Brzoza byłaby w stanie zrobić to o co ją podejrzewano - czyli nawet przypadkowy kontakt ze skrzydłem - nie decydował o losie TU 154 M 101 - ktory został przesądzony wcześniej.
Według MAK'u i Komisji Millera - 15 metrowa Brzoza - według Miecugowa 40 metrowa Brzoza - oskarżona jest - oto - że miała przypadkowe spotkanie z ponad 14 tonowym skrzydłem - elementem 80 tonowej maszyny - i ta chudzina ważąca około 400 kilo - ośmieliła się według MAK'u i Komisji Millera - uciąć fragment skrzydła.
Nie potwierdza tego faktu inny naoczny świadek tego spotkania - Nikołaj Jakowlewicz Bodin - ale w imię racji stanu - jak to stwierdziło Słońce Peru i Naczelny Spawacz Kraju " ... Chcecie wojny z Rosją ? ... " - świadkowie nie są istotni.
Nie potwierdza też - tego faktu Wiceprzewodniczący MAK'u - Morozow - ktory zasugerował - że kontakt z Brzozą nie spowodował utraty fragmentu Lewego Skrzydła - bo los TU 154 M 101 został przesądzony wcześniej.
| Morozowowi się wyrwało - Brzoza nie istotna - Grzegorz Miecugow wyraził w TVN 24 zdziwienie na słowa '...Gdyby nawet Nie było Brzozy to i tak by uderzył w ziemię..." - Morozow |
| Morozowowi się wyrwało Brzoza nie istotna Miecugow zdziwiony |
| Link - Janosik | 20110112 | 14:12 |
Prokuratorzy zamiast rozmawiać z Brzozą - powinni porozmawiać właśnie ze świadkami na miejscu katastrofy - pytając ich o detale - na przykład jak według tego co widzieli leciał TU 154 M 101 i na jakiej wysokości - gdzie stali w tym momencie - to pozwoliło by Prokuratorom - wyrobić sobie pojęcie o tamtych wydarzeniach.
Relację - co najmniej 5 naocznych świadków wydarzeń 10 / 04 - nie potwierdza tego co wmawia nam MAK i Komisja Millera.
Chyba nie jest to rzecz powszechna - że powołani do badania wydarzeń 10 / 04 - podawali różne wymiary fragmentu skrzydła – różnica jest duża - bo podawano wymiary od - 4.7 metra do 6 metrów - tacy fachowcy i mieli problemy z przyrządami metrycznymi ?
A potem Komisja Millera - co innego stwierdziła - a co innego nam opowiedziała na Konferencji Prasowej 29 lipca 2011 roku.
#################################################################
Anita Gargas w rozmowie z Onetem zdradza kulisy kręcenia filmu. Zdjęcia w Smoleńsku trwały ponad tydzień, a prace nad filmem łącznie ok. ośmiu miesięcy. Produkcję sfinansowało Niezależne Wydawnictwo Polski (wydawca "Gazety Polskiej", do której obraz będzie dołączony).
To nie pierwszy film Anity Gargas nt. Smoleńska. Wcześniej nakręciła m.in. "10.04.10". W nowym filmie jedną z najważniejszych rzeczy - jak mówi nam autorka - są nowe dowody. Jakie? - Relacje nowych świadków, którzy widzieli ostatnie chwile lotu Tu-154M.
- Udało nam się dotrzeć do osób, których nie przesłuchała prokuratura. Z ich relacji wynika, że przebieg katastrofy nie był taki, jak to przedstawiał rosyjski MAK i komisja Millera. Wersja zakładająca, że samolot obrócił się w powietrzu po uderzeniu skrzydłem w brzozę i leciał kołami do góry już kilkaset metrów przed miejscem, gdzie zarył w ziemię, nie wytrzymuje w konfrontacji z opisem naocznych świadków. Oni mówią także, że fragmentacja samolotu nastąpiła wcześniej niż to określił MAK - stwierdza Anita Gargas.
Kim są ci świadkowie? - To ludzie, którzy mieszkają lub pracują w okolicach lotniska Smoleńsk-Siewiernyj. Nie mam powodów przypuszczać, że konfabulują - dodaje rozmówczyni Onetu.
To nie budzi zaufania posła PO. - Jeśli są świadkowie katastrofy, to powinni się zgłosić do organów prowadzących śledztwo. Jeśli tego nie czynią, to wygląda to tym bardziej dziwnie - zauważa Grzegorz Raniewicz (PO).
Czy autorka stawia tezę o wybuchu na pokładzie Tu-154M? - Prezentuję fakty, które widzowie sami ocenią. Nie mam 100-procentowych dowodów na to, że w Smoleńsku doszło do zamachu. Mam jednak pewność, że doszło do manipulacji i zacierania śladów. Rodzi się więc pytanie: w jakim celu?
Dziennikarka dodaje jednocześnie, że w czasie kręcenia "Anatomii upadku" i zdobywania kolejnych informacji ogarniało ją "coraz większe przerażenie i smutek wynikające z tego, że nasze władze, prokuratura i komisja Millera mogły tak lekceważąco podchodzić to największej katastrofy, jaka się wydarzyła Polsce od czasów wojny".
- Liczba zaniedbań i błędów ze strony przedstawicieli naszego państwa jest tak duża, że trudno to wytłumaczyć niewiedzą i chaosem albo prawnymi okolicznościami, którym trzeba się podporządkować - dodaje.
Anita Gargas zajmuje się więc też reakcją i działaniami polskich władz po 10 kwietnia 2010 r. - Film ma służyć dojściu do prawdy - podsumowuje.
A Grzegorz Raniewicz (PO) replikuje: - Nie sądzę, aby w tej chwili na poziomie śledztwa dziennikarskiego - w warunkach domowych albo redakcyjnych - można było ustalić nowe nieznane fakty, które byłyby dokładniejszą analizą niż opracowania oficjalnych komisji - mówi poseł PO Grzegorz Raniewicz.
20130108 - 19:32
#####################################################################
Na Blogu :
PEEMKA 28 1128 | 05.01.2013 13:25
" ... Bo przechył i spowodowana nim zmiana kursu w czasie 0.05 to jeszcze większa abstrakcja niż konkluzja w raporcie. ... "
PEEMKA 28 1128 | 05.01.2013 13:25
" ... Według rejestratora QAR-ATM, o godz. 8:40:59,375 ( pancerna brzoza ) samolot miał kąt pochylenia 12,8 st., o 8:41:00,125 15,6 st., a o 8:41:01 20 st. Jakim cudem to osiągnął z poharatanym, czyli jak rozumiem, niesprawnym sterem wysokości. ... "
FRYCEK18 0 293 | 04.01.2013 12:58
| Mój Komentarz z 18.05.2012 02:34 |
| Na Blogu : |
| Paes 64: Smoleńsk - a może jednak nie było wybuchów ? |
Słowa skierowane w maju 2012 roku - do Paes 64 :
" ... I byłoby tak pięknie - dla wyznawców Pancernej Brzozy - gdyby nie upierdliwość
Instytutu Ekspertyz Sądowych im. prof. dra Jana Sehna - który stwierdził początek destrukcji
TU 154 M 101 - 932 metry od Progu Pasa i 77 metrów od Pancernej Brzozy – opisując ją nastepująco - " ... odgłosy przemieszczających się przedmiotów - do końca nagrania ... " ... "
#############################################################################
Słowa kierowane do FRYCEK 18 :
" ... Cieszy mnie fakt - że i ty powoli widzisz - że Maciej Lasek - Komisja Millera i MAK wprowadza nas w błąd - mówiąc - że to Pancerna Brzoza doprowadziła do ostrego przechyłu TU 154 M 101.
Jak sam widzisz ostry przechył zaczął się wcześniej - ja znam przyczyny tego przechyłu od 2010 roku - ale prawda musi dojrzeć w umysłach Blogerów - i powoli dojrzewa. ... "
| Tu 154 M uderzył w Ziemię "miejscu ostatecznym" około 550 / 500 metrów od lotniska już bez jednego lewego statecznika Poziomego i dziwnie bo bez końcówki lewego skrzydła - Coś poharatało lewą stronę TU 154 M i na pewno nie było to drzewo |
| Rozpad Statecznika TU 154M - Zaczął się w Powietrzu nie na Ziemi |
| Janosik | 20101113 | 12:38 |
| I Znalazła Się Zguba - czyli Lewy Statecznik Poziomy TU 154M 101 |
| Link - Janosik | 20121022 | 08:00 |
| "Poharatany" Ster Wysokości - w Smoleńsku i Gibraltarze |
| Link - Janosik | 20120730 | 08:00 |
#############################################################################
Link - http://wpolityce.pl/wydarzenia/47555-tylko-u-nas-problemy-z-silnikami-50-m-przed-brzoza-nowe-ustalenia-zespolu-parlamentarnego-ws-katastrofy-smolenskiej ... "
| JACEK 38 0 82 | 21.02.2013 00:38 |
Czekam tylko na potwierdzenie wszystkich na razie dostępnych danych przez NATO - jeśli są fałszywe i zmanipulowane - to 10 / 04 wszystko było możliwe - nawet maskirowka.
Jeśli są prawdziwe to już prawie wszystko jest jasne - i tylko się przypatruje jak powoli prawda dociera do pozostałych Blogerów - Na co jak zwykle potrzeba wiele czasu.
| I Znalazła Się Zguba - czyli Lewy Statecznik Poziomy TU 154M 101 |
| Link - Janosik | 20121022 | 08:00 |