jazmig jazmig
188
BLOG

Do Waldemara.m

jazmig jazmig Polityka Obserwuj notkę 0

To, co pan pisze w ostatnim artykule, ja pisałem w komentarzach pod pańskimi artykułami ponad rok temu, a pan mnie wtedy zabanował.

Ostrzegałem, że zmienili się jedynie rządzący oligarchowie, ale reszta na Ukrainie pozostała bez zmian, dlatego bedzie coraz gorzej, ponieważ oligarchowie Jaceniuk i Turczynowycz rozpętali wojnę domową, a wojny kosztują ogromne pieniądze.

Teraz pan dopiero widzi, że dzieje się to, przed czym ostrzegałem wcześniej. Zachód doprowadził Ukrainę do upadku i teraz uciekają stamtąd pierwsze zachodnie szczury. W ich miejsce przyszli ludzie z polskim obywatelstwem (niekoniecznie Polacy), a ponieważ oni w Polsce wykazali się nieudolnością w zarządzaniu, to oczywiście Ukrainy nie uratują, ale to ich wskażą Ukraińcom, jako winnych problemów gospodarczych waszego kraju.

Ukraina stacza się na dno, jeżeli nadchodząca zima będzie normalna, czyli z mrozami ok. -30C, to czarno widzę los przeciętnego Ukraińca.

Niestety, rządzą Ukrainą zbrodniarze i idioci jednocześnie. Zamiast budować współpracę między narodami Ukrainy, budują oni podziały. Cała propaganda budowana jest na nienawiści do innych i to nie tylko do Rosji, ale również do Polski oraz innych krajów.

Dopóki rządzą Polską zdrajcy na usługach USA lub Niemiec, jest to tolerowane, ale zdrajcy u nas stracą władzę, a wtedy Ukraina straci ostanie, popierające was państwo na zachód od waszego kraju.

jazmig
O mnie jazmig

Jestem katolikiem, swoją wiarę traktują bardzo serio. Mam poglądy konserwatywne jak chodzi o sferę obyczajowości, i liberalne, gdy chodzi o gospodarkę.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka