jerzynowak jerzynowak
203
BLOG

Marcin W. o Napieralskim i kolejnych łapówkach, tu już są dowody na potwierdzenie zeznań.

jerzynowak jerzynowak Polityka Obserwuj notkę 6

„Super Express” donosi o nowych ustaleniach związanych z Grzegorzem Napieralskim i spółką MM Group kontrolowaną przez Marcina W. Według ustaleń „SE”, spółka miała dokonać co najmniej dwóch wpłat na stowarzyszenie żony posła Koalicji Obywatelskiej. W odtajnionych przez prokuraturę zeznaniach Marcin W. opowiadał m.in. o swoich rzekomych przyjacielskich relacjach z Grzegorzem Napieralskim, przewodniczącym Sojuszu w latach 2008-11 i kandydatem tej partii na prezydenta w roku 2010.


Zwróciłem się w związku z tym do Grześka Napieralskiego, którego poznałem dość blisko gdzieś w 2013 r. Poznały się też nasze żony. Byliśmy razem na wakacjach w hotelu […] pod Rawą Mazowiecką w większym gronie. On wielokrotnie pożyczał ode mnie pieniądze. Nie oddawał ich. Nie mam żadnych do niego o to pretensji. Nie oczekiwałem ich zwrotu — opowiadał śledczym W. Nie mam na to żadnych potwierdzeń. Też w 2013 r. lub 2014 r. powiedziałem mu o tych moich problemach z poseł B. (Anną Bańkowską - PAP). On powiedział, że mi ją »spacyfikuje«, ale muszę przelać na konto fundacji »Harfa Dzieciom«, w której to na harfie grały jego córki bądź córka, kwotę 30 lub 20 tys. zł — zeznawał.


Ja dokonałem takiego przelewu z rachunku firmowego SkładówWęgla.pl lub z MM Group. Po tym B. przestała się nas czepiać i nie rozmawiałem już z nią. G. N. nie mówił mi potem, czy to załatwił, czy nie, jednak ja przy jakiejś okazji podziękowałem mu za to. Przecież byliśmy przyjaciółmi do »mojej ostatniej złotówki«, jak to się mówi — mówił. Jak ustalili dziennikarze „SE”, z konta spółki należącej do W. na konto fundacji Harfa Dzieciom faktycznie wypłynęły co najmniej dwie darowizny. Jedna we wrześniu 2013 r.,  a druga styczniu 2014 r. Robi się coraz ciekawiej. Okazuje się, że kluczowy świadek afery podsłuchowej nie konfabulował, jak niektórzy z góry zakładali. Teraz brakuje już tylko taśm z kamery podczas wizyty Józefa Bąka.

jerzynowak
O mnie jerzynowak

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka