Mi-chałek Mi-chałek
153
BLOG

Kaczyński ma rację?

Mi-chałek Mi-chałek Społeczeństwo Obserwuj notkę 7

Czy J.Kaczyński ma rację mówiąc ustami PiS że chroni media przed Rosją. I muszę powiedzieć że ma rację. Rosja Putina na świecie chce być postrzegana jako demokracją . To Kaczyńskiemu nie odpowiada bo jego mentalność polityczna jest na poziomie ZAMORDYZMU ZSRR. W końcu czytając "jego" rozprawę doktorską pod kierownictwem znanego profesora komunisty widać że jest on Wielkim zwolennikiem komunistycznej idei rządzenia państwem.

A więc chrońmy Kaczyńskiego i jego popleczników bo to ostatki czerwonych ludzików Polsce. Oczywiście nie policzyłem czerwonych zwolenników PiS dalej zwanych wyborcami.

Mi-chałek
O mnie Mi-chałek

Ślązak raz, Polak dwa, człowiek trzy

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo