Mi-chałek Mi-chałek
109
BLOG

Wstyd mało powiedziane

Mi-chałek Mi-chałek Społeczeństwo Obserwuj notkę 3

 Skończołech arbeitować i Doma żech przyszoł. I prz łobiedzie rozprawiali my ło wstydzie jaki ŚLONZOKOM może przyrychtować taki co za Ślonzoka sie podowo. Ponoć łon że Wielowsi niedaleko nos ale chyba tam się przykludzioł za młodu. Bo richtih Ślonzok taki hańby by niy zrobił jak łon we Luksemburgu. Teroz nawet nom Ślonzokom bydzie gańba we Faterlandzie za poltoniow chociaż my z nimi jyno tu żyjymy. A co łon pedziol? 

"My jesteśmy za zieloną energią ale nie naszym kosztem" - skapowaliście te głupoty wypedziane bez Dudy? Niy kapuja czy mondry chop może tak głupio godać a jak wziońć to do kupy to powiym iże ze Wielowsi je bliży do Toszka niyźli łod Czechowic .

I takie gupieloki pojechały wstyd robić. Jyno pociechom może być że łoni brani tam som z powagom jak PiS i cygon Morawiecki. A na zachodzie głupim się ustympuje z drogi życzonc Wisła rozumu do erbniyńcio.

Na koniec mom adzieja co policyjo z Luksemburga poracchuje koszta i straty by wystawić guptasiom z Polski rachunek.

Mi-chałek
O mnie Mi-chałek

Ślązak raz, Polak dwa, człowiek trzy

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo