Mi-chałek Mi-chałek
103
BLOG

Beza i Kaszalot blogera Jerzy Nowak

Mi-chałek Mi-chałek Społeczeństwo Obserwuj notkę 3

Beza - słodkie ciastko z białek jak i cukru. Tak brzmi opis tego ciastka. A jo wola tako beza że smakiem cytrynowym, pomarańczowym a czasym jajcykoniakiym. Jedno muszą przyznać iż tyn maszkiyt je richtih dobry, a jakoja ślubni zrobi torta bezom kryto to łod stoła bych niy wstoł.

Kaszalot - jeden z największych ssaków żyjący we wszystkich oceanach. To też z opisu tego ssaka. I ło tym juź bloger Jerzy Nowak niy naszkiyrtoł bo pewnikiym za ciemny by to wiedzieć. Dlo niego nazwa wieloryb stuknie. A samice kaszalotów som uznawane za jedne z najlepszych matek ssaków. Kaj dorosło samica kaszalota tam i małe stado jeich dzieci.  Cóż, nijak porównać kaszalota do Kaczki drzystaczki wtoro jyno nasro i idzie dali.

Jednym słowem Beza i Kaszalot to po stokroć lepsze niyźli stado baranów łostatnio lotajonce po Luksemburgu.

Mi-chałek
O mnie Mi-chałek

Ślązak raz, Polak dwa, człowiek trzy

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo