johndoe.wpisz24.pl johndoe.wpisz24.pl
33
BLOG

Konstruktywnie i bez sugestii z telewizji.

johndoe.wpisz24.pl johndoe.wpisz24.pl Kultura Obserwuj notkę 1
Błąkam się po Internecie, klikając kolejne linki po północy. Jak by jakiś wielki mózg potrafił takie błądzenie przewidzieć, to by był bogatszy od gógla i majkrosoftu, bo z tego co widzę to 70% czasu to błądzenie, tak jak skakanie po kanałach telewizyjnych. Strzelanie za każdym razem do takiego celu celną reklamą byłoby na wagę złota, albo nanorurek. Jak to mój wykładowca mówi "nanomateriał to jest dopiero wtedy, gdy 1 gram kosztuje ponad 1mln$". Tak więc jak wam coś wcisnęli z nanotechnologią, to albo jesteście bogaci niczym Urban, albo jesteście frajerami, albo tych nanomateriałów jest jak leków w homełopatycznych kapsułkach siedema, ale nadal zaliczacie się do frajerów.

Przechodząc do części konstruktywnej. Podczas błąkania się po stronach narodowców z NOP i ONR jakoś zbłądziłem na stronę:

www.twardzijakstal.pl

Nie mam pojęcia jak tam trafiłem, ale żołnierzami co tłukli komunistów interesuje się od roku, albo więcej, więc jak zobaczyłem jakiś nieznany link to sobie dalej zbłądziłem, licząc na coś ciekawego. Okazało się, że było warto. Własność intelektualna w postaci mp3 jest darmowa. Przeżyłem lekki szok, bo najczęściej trzeba odnaleźć taką własność, bo się często gubi autorom na rapidszer czy torrentach. Tak wiec legalnie ściągnąłem sobie i przesłuchałem. W ucho wpadły 2 utwory, wpadły dość mocno, więc polecam, jak wam nie wpadną, to wasz problem, bo ja reklamacji nie przyjmuję.

6. DAWID HALLMANN – Skazani na śmierć
8. SCHMALETZ – Dla NSZ

Po tym jak dwóch autorów przegóglowałem, okazało się, że wyprodukowali parę ciekawych rzeczy. Hallmanna nie miałem okazji przesłuchać dokładnie, ale Schmaletza to co przesłuchałem było ok. Jako, że Hallmann jest w moim wieku swój utwory póki co udostępnia za darmo. Cześć utworów Schmaletza jest na lastfm dostępna do odsłuchania, część do kupienia za 30zł = 5płyt. Schmaletz jest związany z Frondą, tak wiec część tekstów ma też tyczących się kościoła, jak by kogoś to interesowało.

http://www.hallmann.art.pl/

http://www.schmaletz.com/

http://www.lastfm.pl/music/SCHMALETZ

Jestem niemiły, nietolerancyjny w rozumieniu niuejdżowym, ciekawią mnie dziwne zjawiska typu kampania przeciw homofobii czy lewacko-feministyczne punki, w których otoczeniu ostatnio się znalazłem. Ludzi, których nie szanuję, nie zaszczycam dużą literką np. rafał dutkiewicz, bolesław wałęsa, jadwiga staniszkis, adaś michnik i tym pokrewne badziewia, jestem uprzedzony i zachowuje się jak małe dziecko, by czuć się dłużej młodo. donaldu tusku brzydalem jest Alexander Hamilton said, "A nation which can prefer disgrace to danger is prepared for a master, and deserves one." Dobra rada dla donka i jego ekipy: You can fool all the people some of the time, And some of the people all of the time, But you cannot fool all the people all of the time. Abraham Lincoln

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura