Jozef1962 Jozef1962
102
BLOG

Mały dyktator i liberałowie.

Jozef1962 Jozef1962 Polityka Obserwuj notkę 1

      Mały dyktator z Żoliborza zezwolił rodzicom decydować w jakim wieku dzieci mają rozpoczynać edukację. Liberałowie z PO i .N protestowali i protestują bo uważają, że to urzędnik powinien decydować za rodziców.

     Mały dyktator z Żoliborza uważa, że to rodzice i dorośli uczniowie powinni decydować czy uczyć się religii czy etyki. Liberałowie z PO i .N uważają, że należy zlikwidować religię by rodzice i dorośli uczniowie nie posiadali wyboru.

   Mały dyktator z Żoliborza wprowadził przepisy na mocy których to obywatele mogą decydować kiedy przejść na emeryturę, oczywiście jej wysokość będzie zależeć od lat pracy. Liberałowie z PO i .N protestowali i protestują przeciw temu uważając że to politycy powinni o tym decydować.

  Mały dyktator z Żoliborza wprowadził program 500+ dając do ręki rodzicom gotówkę. Uważając, że to oni najlepiej wiedzą czego potrzebują ich dzieci. Liberałowie z PO i .N protestowali i protestują przeciw temu twierdząc, że rodzice przepiją i przepalą otrzymaną gotówkę.

     Mały dyktator z Żoliborza wprowadził przepisy na mocy których każdy właściciel ma prawo decydować o drzewach rosnących na jego terenie. Liberałowie z PO i .N protestują i protestowali przeciw temu uważając, że o własności obywatela powinien decydować urzędnik.

   Przeczytałem to co napisałem. Czy ja dobrze używam słów „dyktator” i „liberał” ?

 

Nie mam i nie chcę mieć konta na facebooku . Dlatego przepraszam ale na komentarze /jeśli się pojawią/ odpowiadać nie będę.

A jeszcze jedno w ostatnich wyborach głosowałem na Korwina. 

Jozef1962
O mnie Jozef1962

nerwowy i uparty

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka