Postanowiłam zebrać pliki ze swych wcześniejszych notek z CVR wskazujące na awarię TU154m nr101, przedstawię je w kilku częściach .
Większość kwestii świadczących o jakiś niesprawnościach samolotu w oficjalnych stenogramach została pominięta i poprzekręcana.Odniosłam wrażenie, że stenogramy te tworzono pod z góry ustaloną tezę- wina załogi.
Przedstawiam odczytane przez mnie kwestie wraz z załączonymi plikami dżwiękowymi kolejno według zapisu czasu według Mak.
Kwestie o usterkach zaczynają się prawie od samego początku zapisu dżwiękowego przedstawionego przez Mak na konferencji w styczniu 2011 roku.
od 10:22:43 do 10:22:47(ostatnia kwestia-Tu jest błąd- częściowo przykryta jest radiem)
-Niskich?
-1*odgłos przełączania przełącznika
-Usterki.
-Alarmy.
-Tu jest błąd.
-2* odgłos przełączania przełącznika
całość fragmentu(plik 202)
http://sendfile.es/pokaz/697106---2qha.html
(plik132)-Usterki.Alarmy-(pętla)
http://sendfile.es/pokaz/662238---tiar.html
10:26:11- Pozwolenie?
10:26:13/14- Nie mam.
(pętla)-(plik 60)
http://sendfile.es/pokaz/696920---lyhn.html
10:26:17 - Mówię szczerze wyszła mgła, w tej chwili, w tych warunkach które są obecnie nie damy rady usiąść.Spróbujemy podejść, zrobimy jedno zajście ale prawdopodobnie nic z tego nie będzie.
Także proszę już mysleć nad decyzją co będziemy robili.
(plik 76) http://sendfile.es/pokaz/696921---jfg4.html
-Mówię szczerze (pętla)
(plik 77) http://sendfile.es/pokaz/696923---mrj5.html
(plik 79) http://sendfile.es/pokaz/696924---klpc.html
10:26:36 - Będziemy próbowali na pewno.
(pętla-plik 62) http://sendfile.es/pokaz/696935---f7bt.html
(pętla-plik 105) http://sendfile.es/pokaz/696936---ufsw.html
10:26:38 - Paliwa nam tak dużo nie starczy żeby być tutaj.
(pętla - plik 145) http://sendfile.es/pokaz/696940---umel.html
...żeby być tutaj
(pętla- plik 146) http:sendfile.es/pokaz/696941---v7fs.html
10:27:11- Ile?
10:27:13- 7-4-5
10:27:15/16- Ale strasznie.
10:27:18- 7-4-5 tak?
10:27:19- 2 stopnie 7-4-5
10:27:21- 2 stopnie
10:27:22- 1*odgłos przełączania przełącznika
10:27:24- 2 stopnie 7-4-5, Jezu kochany.
10:27:32- Kurwa w puch!
10:27:33- I nie da się tu ziemi zobaczyć?!
10:27:34/35-Kurwa!
(Cały fragment- plik 199_001) http://sendfile.es/pokaz/696949---oev0.html
10:27:56- Artur jesteś tam jeszcze?
(radio)10:27:58-Cześć.W tej chwili dawać kurs.Nikt nie wie skąd go macie.
10:28:02- Jezu...
(radio)10:28:04- Dobór trasy.
(cały fragment- plik 175_001) http://sendfile.es/pokaz/697036---bu8y.html
...Cześć
(pętla- plik 178) http://sendfile.es/pokaz/697037---teai.html
10:28:17- 7-5 (aktywizacja(?))-głos męski z tła
10:28:18- 2* odgłos przełączania przełącznika
10:28:19-(niezrozumiałe) dymi!- podniesiony głos kobiety z tła
10:28:21-2*odgłos przełączania przełącznika
10:28:22- Kurwa wskażnik.
10:28:22/23- 3*odgłos przełączania przełącznika
10:28:33- Daj zobaczę.
(cały fragment- plik 55) http://sendfile.es/pokaz/697045---jkt0.html
-Kurwa wskażnik (pętla -plik 54)
http://sendfile.es/pokaz/697043---iqxq.html
-Daj zobaczę(pętla-plik 56)
http://sendfile.es/pokaz/697044---sb7l.html
10:28:38- Co tam ku...wa z silnikiem się stało?!- głos młodej kobiety z tła
10:28:41- Ile?
10:28:42/43- Tu 9-9-3 masz.
10:28:44- 9-9...
10:28:45- ...3
(cały fragment- plik 116) http://sendfile.es/pokaz/697051---hq9v.html
(radio-Tupolew)10:29:35-Yyy..a Rosjanie już przyle..przylecieli?
10:29:38-Nas już oczekują.- głos męski z tła
10:29:39-2*odgłos przełączania przełącznika
(radio-Jak40)10:29:40- Ił dwa razy odchodził i chyba gdzieś odlecieli.
(radio-Tupolew)10:29:44- Podobnie.Dzięki.
10:29:46- Słyszałeś?
10:29:47- Tak.
10:29:48- Kto tam jest?
10:29:49-2*odgłos przełączania przełącznika
10:29:50-(sprzężenie radio(?))
10:29:51- U ciebie też?
10:29:52- (radio-dziwny męski głos-niezrozumiałe)
(cały fragment- plik 201_002) http://sendfile.es/pokaz/697072---qmzk.html
10:29:54- Nagraj mi to, wymierzę żeby wyczuć nawigację.Musimy zachować precyzyjność.
( plik 169_001) http://sendfile.es/pokaz/697077---sdh8.html
cdn.
Inne tematy w dziale Polityka