Zamieszczam kolejny urywek fragmentu CVR, który pojawił się w sieci w 2012 roku. Odszumiłam go i wzmocniłam dżwięk.
Pisałam już o tym materiale kilkukrotnie w swoich notkach.Czy to fałszywka? Może miał na taki pozornie wyglądać, dlatego narzucono na niego szum i dziwny dżwięk, który utrudnia odsłuch?
Kiedyś słyszałam, że jest materiał dżwiękowy, dramatyczny, którego nie pozna opinia publiczna. Może to część tego materiału?
Pliki w wav, nie trzeba pobierać, można tylko odsłuchać.Zalecam użycie słuchawek do odsłuchu.
http://uploadfile.pl/pokaz/1119350---hxbt.html
http://uploadfile.pl/pokaz/1119336---r5vp.html
Znalazłam na youtube 2 część tego materiału o którym Wam piszę. Ktoś go skopiował, zanim został usunięty w 2013 roku. Niestety nie ma część 1.
Tu link :
https://www.youtube.com/watch?v=1Tyd4jmFpxI
Według mnie przyczyną katastrofy Tu154m101 były awarie i pożar części bagażowej, na co próbuję zwrócić uwagę od kilku lat.
I w tym materiale słychać to, a w innych (zapis MAK,materiał z TVN) można wyłapać tylko poszczególne frazy i zdarzenia dżwiękowe. Pokrywają się one z tym zapisem z sieci.
Na przykład w każdym z nich jest fraza - Silnik w pompażu-. Tylko ta jedna fraza wywraca do góry nogami kłamstwo o sprawnym samolocie.W dwóch swoich wcześniejszych notkach pisałam o zjawisku pompażu i zamieściłam pliki dżwiękowe z tą frazą.
Dlaczego, oprócz CVR, nie ma informacji o awariach i pożarze w innych nośnikach danych odzyskanych po katastrofie?
Odpowiedzcie sobie sami.
Dość opluwania pilotów, załogi, Gen.Błasika i Lecha Kaczyńskiego.
Przemysł pogardy skierowany na nich w czasie tych 7 lat powinien się odwrócić teraz przeciwko tym, którzy ich przez tyle czasu oczerniali .