kameleon kameleon
198
BLOG

"Tu mamy 3" - kąt zniżania?- CVR - Tu154m101

kameleon kameleon Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 11

W swej ostatniej notce "Kąta nie ustawiamy jeszcze?- CVR- Tu154m101" były różnice zdań odnośnie odsłuchu ostatniej frazy z dialogu załogi.

W najnowszym stenogramie biegłych ten fragment odczytano 

"..z tamtej strony"

Nie byłam pewna, ale według mnie brzmiało to bardziej jako

" mamy czas"

Bloger Kizak usłyszał

"na pięć stopni"

Postanowiłam więc bardziej odszumić i ustabilizować dżwięk, odczyt według mnie to

"tu mamy trzy", czyli bardzo podobne brzmienie do "mamy czas"

Tutaj załączam tę frazę, plik w wav, nie trzeba pobierać można odsłuchać, zalecam użycie słuchawek przy odsłuchu.

" Tu mamy 3"

http://uploadfile.pl/pokaz/1459234---ky3z.html

Pod tą frazą jest słyszalna jeszcze jedna wypowiedż (głos męski), niestety dla mnie jest ona niezrozumiała.

Czy " Tu mamy 3" mogło dotyczyć informacji  - ustawienie kąta na 3 stopnie?

Zresztą tu tyle mądrych głów, pewnie będą wiedziały czego dotyczy ta wypowiedż;)


Ps. Proszę Adminów o zamieszczenie notki w temacie"Katastrofa smoleńska".

kameleon
O mnie kameleon

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka