Karlus Karlus
476
BLOG

Katastrofa smolenska - Dowod na to, ze TAWS#38 to nie landing a Windshear

Karlus Karlus Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 13

Porownujac zapisy w logu TAWS z Landing na lotnisku Tbilisi Novo Alexeyevka 101-ki w dniu 01.04.2010 do zapisu w logu TAWS#38 mozna sie latwo przekonac, ze TAWS#38 nie byl wywolany jako impuls Landing, ale przez "decreasing headwind".

Oto to porownanie tych logow:

image

https://lh3.googleusercontent.com/WrVLqpBpYwv4DhICKzn8yjd1n_8AJaXEiC6FIZaHmb0MpZiHTLLBWmFgsGjSgcTfA8kRehrRsGIVWs5cFg=w1920-h2100

Mozliwe, ze to umyslna "pomylka" firmy UASC na polecenie MAKu i KBWL LP.

Dzwigienka na lewym podwoziu nie zostala zerwana a tylko przegieta w przegubie do tylu. Oto dowod:

image

https://lh3.googleusercontent.com/zWzeubdG6tw0mbF1LwNk4XLJ4j3umVccYucVMhamITXkQVAkvojAhr4epyFW2rCfiEpe9aTNw8SjXZcQtQ=w1920-h3150


Domagajmy sie od Prokuratury ujawnienia wszystkich ostatnich 50-ciu logow TAWS.


update 15:12 dodaje schemat Windshear Warning z 23.01.2013

image

https://lh3.googleusercontent.com/NKPXZRvYuxVeeMOkRUQza0jdr9bPjbtD5muvLvL2PHkHN1p27VqRzWj-w8kbmFglzfLu39NNbj395gpsYA=w1366-h1500

update 11.05.2020 09:45

Chcialem przypomniec moje schematy ze startu i ladowania Belavji w Genewie, wraz z odczytem zapisow na K3-63 z przykladowej tasmy Belavji, ktore wykonalem 25.03.2018


image

przyklad i opis zapisow na K3-63

image

https://lh3.googleusercontent.com/GOYjEKRrYv0sKF2-BDoxoVLcM6Mmeu5Z5AXvA0NfCN-qa5YxSYEfWq8i40gJ6Ikn6SfdYKzrGP8SUTn6BA=w1920-h4270

image

https://lh3.googleusercontent.com/rqtCZcuyRc4sCMpBDVGZcG4roDIltoHfZWAW7m2lDHoTuCOe2izYji2rgOQ9bka94jf73hK6h16YsZo5Sg=w1920-h3150

image

https://lh3.googleusercontent.com/ukgqvq985-5Vdqmwu1YQsPGbp3zW_eU95eXeSOucNLrKuU3Wj2hPUV9onwJpGAUEhi6QzDdhnVCXYoGKmg=w1920-h1050



Karlus
O mnie Karlus

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka