Karlus Karlus
2389
BLOG

Moje trajektorie i Oswiadczenia MON w 2017

Karlus Karlus Polityka Obserwuj notkę 1

W lipcu 2017 przedstawilem najdokladniejsze obliczenia kata obrotu roll, trajektorie pozioma i pionowa na odcinku od utraty koncowki lewego skrzydla na brzozie bodina az do do upadku (czyli ostatnie 4 sekundy lotu 101-ki)

image

https://lh3.googleusercontent.com/A9vLF8FemvXAlMMJja4zZamtyHJUwrr1M2ohrpnDcd4J1tL5hl1rX0xmDGeqqci-ZsmZA6aGrX9H840TSg=w1920-h2175

image

https://lh3.googleusercontent.com/ULTJ0HJurnhP2H1x3IK1TAzwP1MVUiFeok8mLOKij9VZYrRcCvMPP6NpG0Mv67iKbDAS0UV2qN9XaIh2vw=w1920-h4675

oraz przedstawilem najdokladniej obliczona trajektorie pionowa srodka ciezkosci 101-ki od punktu TAWS#35 do uderzenia lewym skrzydlem w pien feralnej brzozy:

image

https://lh3.googleusercontent.com/yV2VZPQrRZYSBi1ZbqswZfoYzEFp7OQAyqwonM6AZXWVWeKlJ19jtAq_oQMrSnZBBBuG3quUxwT3DPYaCg=w1920-h1170

Miesiac pozniej jednak KaNo wyglaszal bzdury dotyczace metod i wynikow analizy podzespolu trajektorii pionowej:

image

https://lh3.googleusercontent.com/uVHlqSM_Fjvb2tfkI7wUqPTonnXuay6Hc-OKwVoukBMO8O-vq4zLqCRpIFES6L69RNgJsFgNwOX3D5oTJQ=w1920-h3150

No ale kazdy moze swoje bzdury produkowac.

Ale jezeli takie brednie sa oficjalnym stanowiskiem MON czyli:

image

https://lh3.googleusercontent.com/sAp9mziAVYNHO5abX9sERGT4__-zy5Me5N1fk_HrcB6EFrJO0t5h7PIX94LfoYmwyuWPwXuoCCW2kVRduQ=w1366-h705

to juz nie sa zwyklymi bredniami!

Prosze dokladnie przeczytac, kto bral udzial w tym posiedzeniu. Wtedy to jeszcze wszyscy w zgodnym kierunku ciagneli "line bredni"

Nastepnie 16.10.2017 i 19.10.2017 MON oswiadczylo:

image

https://lh3.googleusercontent.com/9Po8zanFSoukOp_TliusHKmRmSEaRj6kDkNN4k-LELesOclELgY51XanK3WsMIMAx23KLEgsJp-_8o5n2A=w1366-h1250

czyli przypieczetowalo nastepna wpadke podkomisji z oddzialywaniem na samolot bardzo "duzej energii" (czytaj wybuchu)

Gdzies w marcu 2018 sam Binienda skorygowal te wczesniejsze brednie o duzej energii mowiac w wywiadzie, ze podkomisja zostala w tym przypadku oszukana przez wysokiej rangi pracownika ATM.

Przypomne tylko to, ze w wypadku avionetki ATM zginal na poczatku maja 2018 jeden z wlascicieli i zalozycieli firmy ATM.

Nastepnie byla wpadka podzespolu z rejestratorem K3-63 i opowiastka o cudnych dokladnosciach zapisu na tasmie filmowej:

to z 23.03.2018 to moje opracowanie

image

https://lh3.googleusercontent.com/jzEg7dER7cQe7gZ8LEI0ClXKz4lTqw_h0YUYA8gg74HDX8lcdJ-RoeyCYPM_RNiKHKRmELUzduAc_R2Vt7dCfSsJdz6VF2y4EzoWDIGcgQ=w1920-h4270

Nastepnie 12.04.2018 mialy miejsce brednie z drzewkiem "Z" ziemskiego

image

https://lh3.googleusercontent.com/su-fufArvUGFk7b8dwZwf8hNpFjYslCttZjO7zwmpVNVtjdGEYM1p8NPqYS34Ezw0OpdW25pVz_eV2Bu_To8_ANcoCR2cE5wk2ELwZ4_tA=w1920-h3150

Potem po 2 latach w kwietniu 2020 mialy miejsce prezentacje prymitywnych "symulacji" instytutu NIAR

image

https://lh3.googleusercontent.com/XFQ1s8j0xG0p5KxwWqN8KEo6fbRHXAwhH1YwUL2k4o5iMFNrX2g0E5f6gFKQBxOEFYxnAfmGXCdg9sx5DAfPolD_ekGi1wYOe7de-TBUmA=w1920-h2100

I temu wszystkiemu podobno byly sprzeciwial sie zespol do badania trajektorii.

Oto fragment odpowiedzi zespolu do badania trajektorii z wieczora dnia 07.05.2021:

"Po odmowie podpisania tzw. raportu technicznego w kwietniu 2018 r., pięcioro członków Zespołu Lotniczo-Nawigacyjnego zostało przez przewodniczącego Antoniego Macierewicza odsuniętych od prac ogółu Podkomisji. Uniemożliwiono im nawet wstęp do obiektu MON, przydzielonego tej instytucji, zaś przewodniczący Podkomisji przestał przydzielać im zadania do wykonania. W związku z tym, członkowie Zespołu kontynuowali wcześniej rozpoczęte prace badawcze w szeroko pojętej branży lotniczo-nawigacyjnej. Jednocześnie, wbrew nieprawdzie zawartej w oświadczeniu Podkomisji, w latach 2018-2021 z własnej inicjatywy wielokrotnie oficjalnie przekazywali przewodniczącemu merytoryczne uwagi do licznych błędów w przekazach medialnych. Również z własnej inicjatywy w 2019 roku przekazali mu komplet swoich prac badawczych, jednakże Antoni Macierewicz odesłał je do adresata bez wcześniejszego zapoznania się z nimi. Przewodniczący Podkomisji nie odpowiedział na żadne z naszych merytorycznych wystąpień.

    W związku z narastającymi problemami w funkcjonowaniu Podkomisji pod kierunkiem Antoniego Macierewicza, w dniu 08.05.2018 r. pięcioro członków Zespołu Lotniczo-Nawigacyjnego wystosowało do niego obszerne pismo, w którym wskazano na naturę tych problemów oraz przedstawiono listę 23 wcześniejszych, bezskutecznych wystąpień Zespołu o uzyskanie dostępu do materiałów badawczych. W dzień po otrzymaniu tego pisma, Antoni Macierewicz poinformował Marka Dąbrowskiego, że odwołuje go z funkcji koordynatora Zespołu Lotniczo-Nawigacyjnego i wyznacza na jego miejsce Glenna Jorgensena. W związku z żądaniem podania podstawy prawnej tego działania, przywołał najpierw przepis nieistniejący, następnie nieobowiązujący Przewodniczącego Podkomisji przepis par.8 ust.4 Rozporządzenia Ministra ON z dnia 14.06.2012 r. W sprawie organizacji oraz działania Komisji Badania Wypadków Lotniczych Lotnictwa Państwowego (Dz.U. z 2017, poz.717 ze zm.), aby wreszcie, niezgodnie z oczywistym stanem faktycznym stwierdzić, że od momentu powołania Podkomisji zespoły badawcze w ogóle nie istniały. Te zmieniane w czasie, coraz bardziej dziwaczne stanowiska Antoniego Macierewicza mają odzwierciedlenie w oficjalnej korespondencji."


https://wpolityce.pl/smolensk/550096-usunieci-eksperci-reaguja-na-wyjasnienia-podkomisji


Czy to juz nie nastapil czas na reakcje i odpowiedzi Prokuratury ?!

Ale najpierw panie Ziobro, wykop pan pasionkow, schwartzow i im podobnych darmozjadow!


Update 12:25 Dokladam ksero ze skladu podkomisji obowiazujacej od 01.09.2020

image

image

Kazdy zauwazy brak Witakowskiego i Jörgensena oraz dwoch nowych czlonkow, pania Sliwoska oraz habilitowanego wybuchowca Siadkowskiego.

Karlus
O mnie Karlus

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka