keytoo keytoo
192
BLOG

Pendolino - tanie bilety ściema czy prawda?

keytoo keytoo Społeczeństwo Obserwuj notkę 5

Nurtuje mie czas jakiś pytanie: poluję czasem na tanie bilety w Pendolino do Rzeszowa. Los chciał że jedyne studia podyplomowe tam są :( i chcąc nie chcąc z Gdańska tam jeżdżę. Jednak na sześć prób w odstępach ok. miesiąca nie upolowałem biletu za STÓWKĘ :( Nie wiem czy PKP żarty sobie robi, czy ja mam pecha. Waruję w nocy o pierwszej żeby wychaczyć je a tu nic :(  W kasach to samo. Więc wyjścia są dwa albo one są ;) albo ich realnie nie ma ;) Wy też drodzy Forumowicze tak macie ?

 

keytoo
O mnie keytoo

ALM to skrót od angielskiego All Lives Matter. Jestem biały i jestem z tego dumny :) Nie będę przepraszał za kolor skóry :) Jestem za wolnością wypowiedzi. I pamiętaj Twoja wolność czytelniku kończy się tam, gdzie nie mogę sięgnąć ciebie pięścią. Generalnie Żyj i pozwól żyć innym.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo