keytoo keytoo
73
BLOG

Lech Morawski

keytoo keytoo Kultura Obserwuj notkę 0

Niech odpoczywa w pokoju.

Rodacy kochani: o zmarłym albo dobrze albo wcale. Szanujmy tą POLSKĄ TRADYCJĘ.

Można krytykować to co robił za ŻYCIA (według mnie powinien zrzec się Stanowiska po występie w Londynie), ale to już przeszłość. Dajcie spokój zmarłym.

I Pamiętajcie, nie Czyńcie Drugiemu co Wam Niemiłe. 

Proszę szanujmy Zmarłych z Lewej czy z Prawej Strony, Szanujmy tą naszą POLSKĄ TRADYCJĘ.





keytoo
O mnie keytoo

ALM to skrót od angielskiego All Lives Matter. Jestem biały i jestem z tego dumny :) Nie będę przepraszał za kolor skóry :) Jestem za wolnością wypowiedzi. I pamiętaj Twoja wolność czytelniku kończy się tam, gdzie nie mogę sięgnąć ciebie pięścią. Generalnie Żyj i pozwól żyć innym.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura