Andrzej Tadeusz Kijowski Andrzej Tadeusz Kijowski
1121
BLOG

Janusz Głowacki - ja się tak bujam ...

Andrzej Tadeusz Kijowski Andrzej Tadeusz Kijowski Film Obserwuj temat Obserwuj notkę 8

"W dniu 19 sierpnia 2017 roku w wieku 78 lat odszedł mój najukochańszy mąż Janusz Głowacki" - przekazała PAP Olena Leonenko-Głowacka. Informacje o dacie i miejscu pogrzebu zostaną podana w późniejszym terminie." 

Moje  wspomnienie. Zaimprowizowana "Rozmowa o sztuce", którą przeprowadziłem z pisarzem  dla Nowej Telewizji Warszawa na początku roku 1993 w Teatrze Ateneum.



Kawaler Krzyża Komandorskiego Polonia Restituta     Moje poglądy polityczne są - gramatyczne.      Nie głoszę takich, które źle brzmią po polsku.            „Opis obyczajów w 15-leciu międzysojuszniczym 1989-2004”  „Organizacja kultury w społeczeństwie obywatelskim na tle gospodarki rynkowej. Czasy kultury 1789-1989”.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura