Klub inteligencji salonu24 Klub inteligencji salonu24
42
BLOG

Dziś „Dzień Przyjaciela”…

Klub inteligencji salonu24 Klub inteligencji salonu24 Społeczeństwo Obserwuj notkę 0

 Przyjaciel to ważne słowo piękne oddane w utworze mojego ulubionego Jamesa Taylora

„You've Got A Friend”

Kiedy jesteś przygnębiony i zmartwiony

I potrzebujesz miłości i troski

I nic, ale to nic nie idzie dobrze

Zamknij oczy i pomyśl o mnie

A wkrótce tam będę

By rozświetlić nawet twą najciemniejszą noc

Po prostu zawołaj moje imię

I wiesz, że gdziekolwiek będę

Przybiegnę, aby znowu Cię zobaczyć

Zimą, wiosną, latem czy jesienią

Wszystko co musisz zrobić, to zawołać

I ja tam będę

Masz przyjaciela

Jeśli niebo nad Tobą

Staje się ciemne i pełne chmur

I zaczyna wiać ten zimny, północny wiatr

Zachowaj zimną krew i zawołaj głośno moje imię

Wkrótce usłyszysz, jak pukam do Twych drzwi.

Po prostu zawołaj moje imię

I wiesz, że gdziekolwiek będę

Przybiegnę, przybiegnę, tak, tak, aby znowu Cię zobaczyć

Zimą, wiosną, latem czy jesienią

Wszystko co musisz zrobić, to zawołać

I ja tam będę, tak, będę

Czyż nie jest dobrze wiedzieć, że masz przyjaciela?

Podczas, gdy ludzie potrafią być tacy zimni.

Zranią Cię i opuszczą

I zabiorą Twoją duszę, jeśli im na to pozwolisz

Ale nie pozwól im

Po prostu zawołaj moje imię

I wiesz, że gdziekolwiek będę

Przybiegnę, przybiegnę, tak, tak, aby znowu Cię zobaczyć

Zimą, wiosną, latem czy jesienią

Wszystko co musisz zrobić, to zawołać

I ja tam będę, tak, będę

Masz przyjaciela

Masz przyjaciela

Czyż nie jest dobrze wiedzieć, że masz przyjaciela?

Czyż nie jest dobrze wiedzieć?

Czyż nie jest dobrze wiedzieć?

Czyż nie jest dobrze wiedzieć, że masz przyjaciela?

O, tak Och, masz przyjaciela

Tak, kochanie

Masz przyjaciela

O, tak... Masz przyjaciela


Lata szczęśliwe są latami zmarnowanymi, praca postępuje tylko w cierpnieniu. Tylko w nieszczęściu poznajemy świat i samych siebie, zdobywamy się na wysiłek i pogłębienie życia, a wiec na to wszystko, dla czego najwięcej warto żyć. (…)Troska rozwija siły ducha. Marcel Proust redaguje zespół: Aspen. Basia007 Basia klika na Salonie24 dobronata Docent Stopczyk dry ehad Eternity lagriffe Lchlip Mila Nowacka Michalki m.m.w. Mr.Spock NOTAX waldburg Alpejski

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo