Krzysztof Nędzyński Krzysztof Nędzyński
73
BLOG

Zostań posłem za 5000 zł

Krzysztof Nędzyński Krzysztof Nędzyński Polityka Obserwuj notkę 0

Taką reklamę kontekstową zobaczyłem przed chwilą w moim nieocenionym Gmailu. Kto by nie kliknął?

 Nie wiem czy uda się Państwu na nią trafić, bo autor ogłoszenia (lub serwis aukcyjny, na którym jest zamieszczone-właśnie próbuję to ustalić) zapewne nie ma dużego budżetu na kampanię, więc zamieszczam linka:

http://www.favore.pl/12708_pr-polityczny-czyli-zostan-politykiem.html 

Bez względu na to, kto finansuje tę kampanię Adwords, dostaje u mnie plusa za inwencję. Mam nadzieję, że osiągnie swój cel, podobnie jak pewna firma produkująca kajaki w 2005. Mimo wszelkich wysiłków nie udało mi się znaleźć inkryminowanego plakatu, więc kto nie widział, może spróbować sobie go wyobrazić...

 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka