Zygmunt Jan  Prusiński i piewrwsza żona Halina
Zygmunt Jan Prusiński i piewrwsza żona Halina
Zygmunt Jan Prusiński Zygmunt Jan Prusiński
24
BLOG

Nagie Pacierze - Część V

Zygmunt Jan Prusiński Zygmunt Jan Prusiński Kultura Obserwuj notkę 0

NAGIE PACIERZE - część piąta

Dział: Kultura Temat: Literatura



Zygmunt Jan Prusiński


W KOLE TAŃCZĄCEJ MGŁY

Mirosławie Lewandowskiej


Motto: „Pragnę być kochana, z tym trudniej”
- Stefania Sniatynczuk

Przywykłaś do moich słów
ja właściwie te słowa zrywam
jak jabłka z drzewa. -


Uśmiecha się do mnie szczęście
mimowolnie rozumiemy
jakby wewnętrznie tę potrzebę
na wskroś czujną w darze natury.

Nie patrz tak na mnie Miro
jestem skory powiedzieć
że jestem skromnym mężczyzną
jedynie w miłości się zatracam
jakbym był wulkanem...

Diametralnie zmieniasz klimat
kiedy opiekujesz się Laleczką -
potrafisz pieścić z górnego pułapu
rozsadza mnie moja namiętność
czyń tak dłużej niech penis
w twoich ustach przeniesie nasienie!


5.04.2022 - Ustka
Wtorek 13:14



W TEJ SUKIENCE MNIE PODNIECASZ


Motto: „Dzisiaj będzie trudno ponieważ
nie jestem u siebie dopiero jutro będę -
co mam zrobić” - Danuta Kaczorek

Jeżeli nie jesteś u siebie to poczekam
zbyt jestem cierpliwym człowiekiem
wiem że wszystko uporządkujesz
i przygotujesz się do odbioru
by witać mnie w progu - bądź w tej
sukience bo w niej cię poznałem.

Odnoszę się całkowicie z szacunkiem
łagodzę obyczaje erotyka to taki krzew
na wiosnę - i we mnie ma zasięg
bezwzględny by była przygotowana
– na piękną miłość pomiędzy nami –
bo jestem ci winien Doroto tej słodyczy
kiedy leżąc pode mną odbierasz owoce.

Co masz zrobić to wiesz że nasza miłość
w nagiej obsesji ma tyle zalet dla duszy –
możemy wybierać te niebiańskie klimaty
w piątkowy wieczór i niech trwa mocniej
coraz mocniej aż zaleję całą przestrzeń
w twojej zatoczce - całuję sutki - całuję
usta - całuję w punktach rozbioru
do momentu pęknięcia zwycięstwa…


8.04.2022 - Ustka
Piątek 20:11



RZEKA MIŁOŚCI

Mirosławie Lewandowskiej


Motto: „Kiedy w szkle drżałam od szeptów”  
- Stefania Sniatynczuk

W decyzji niczym podlotka
gram ci balladę poranną na gitarze
pisałem onegdaj muzykę a ta ballada
ma tytuł „Oczekiwanie” -
posłuchaj jak potrafi sprzyjać
względem zaproszenia do miłości.

- Skradam to co lubię w tobie
ogrzewasz mnie sobą więc wtulam
siebie w twoje nagie ciało
by ci było dobrze w poniedziałek.

- Otwiera się twoja kobiecość
głaszczesz mnie jakbyś zdawała
miłosny egzamin - rozumiem
więc i ja zdobnie rozpieszczam
to co masz dla mnie w oddaniu
w taki zwykły dzień co nie jest
jeszcze wiosenny...

- Rozpieszczam waginę w różnych
odstępach ujmująco jej szeptać
nad podziw otwiera się jak róża.
Miro niech to trwa - miłość jest
lekarstwem boskim!


4.04.2022 - Ustka
Poniedziałek 11:10



KWIAT DESZCZU

Mirosławie Lewandowskiej


Motto: „Cierpienie przelewasz na piękne strofy”
- Stefania Sniatynczuk

Dzisiaj świeci słońce od rana
twoje oczy jakby drapieżne
wsłuchuję się w oknie
czy coś usłyszę choćby plotkę
rozczochruję włosy
jak artysta to artysta...

Miro poleż sobie w łóżku
zaraz do ciebie wrócę
dokończę wczorajszy Erotyk
„Twarz za mgłą” - dokręcę
tę frazę o miłości czystej.

Skup się na przeżyte chwile
- jesteś dla mnie Kwiatem Deszczu -
moje delikatne ręce drżały kiedy
dotykałem twoje piersi - wszak
to najważniejsze w moim życiu.

Samotność dokucza więc cierpię
na samo wspomnienie - wracaj
wróć bym mógł ciebie pieścić
rozwijać swe zdolności liryczne
na twym słodkim ciele...

- Rozluźnij się chcę być w tobie!


3.04.2022 - Ustka
Niedziela 12:08




Wiersze z książki „Nagie Pacierze”



Zobacz galerię zdjęć:

Zygmunt Jan  Prusiński
Zygmunt Jan  Prusiński Zygmunt Jan  Prusiński Zygmunt Jan  Prusiński Zygmunt Jan  Prusiński Zygmunt Jan  Prusiński Zygmunt Jan  Prusiński Zygmunt Jan  Prusiński

Zapraszam do Niezależnej Wytwórni Filmowej PROSTAK_____ http://korespondentwojenny.salon24.pl/_____ A teraz będą "chwalunki"..., co dzięki mnie utworzyłem jako animator kultury i działacz społeczny w polityce w Polsce i na Emigracji: 1967 - 1970 ...założyciel zespołu muzycznego "Chłopcy z Przedmieścia" w Otwocku; 1979 - 1981 ...został przewodniczącym Klubu Młodych Pisarzy przy ZLP w Słupsku; 1982 - 1985 ...kolporter pism emigracyjnych w Wiedniu; 1987 ...wydał dwa zeszyty literackie - wiersze pt. "Słowo" i "Oaza Polska" w Monachium wydawnictwo: Niezależny Związek Pisarzy Polskich "Feniks"; 1988 - 1990 ...wiedeński korespondent "Orła Białego" w Londynie; 1990 - 1994 ...założyciel i przewodniczący Korespondencyjnego Klubu Pisarzy Polskich "Metafora" i Polskiego Centrum Haiku a także pomysłodawca "Wiedeńskiej Nagrody Literackiej im. Marka Hłaski" oparty z plonu konkursu na prozę i poezję - zorganizował dwie edycje konkursu literackiego w Wiedniu; 1997 - 1998 ...członek Ruchu Odbudowy Polski - przewodniczący Komisji Rewizyjnej ROP w Słupsku; 1998 - 1999 ...korespondent radia City w Słupsku; 1999 - 2003 ...założyciel i przewodniczący Polskiej Partii Biednych na Pomorzu; 1999 - 2003 ...założyciel i sędzia Słupskiego Sądu Społecznego w Słupsku; 2000 - 2009 ...założyciel i prezes Stowarzyszenia "Biały Blues Poezji" w Ustce; 2001 - 2009 ...założyciel środowiska literackiego w Starostwie Powiatowym w Słupsku; 2001 ...wydał tomik wierszy pt. "W krainie żebraków słyszę bluesa" - ZLP Słupsk; 2004 - 2005 ...korespondent radia "Supermova" w Londynie; 2005 - 2007 ...redaktor gazety internetowej "Karuzela Polska"; 2005 - 2009 ...korespondent międzynarodowej gazety "Afery Prawa a Bezprawie" w Irlandii z siedzibą w Sanoku. ____Odpowiadam swoim podpisem - Zygmunt Jan Prusiński Ustka. 23 Grudnia 2009 r.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura