Zygmunt Jan  Prusiński
Zygmunt Jan Prusiński
Zygmunt Jan Prusiński Zygmunt Jan Prusiński
30
BLOG

Nagie Pacierze - Część VI

Zygmunt Jan Prusiński Zygmunt Jan Prusiński Kultura Obserwuj notkę 0

NAGIE PACIERZE - część szósta

Dział: Kultura Temat: Literatura



Zygmunt Jan Prusiński


JESTEŚMY ZAPISANI W KRONICE NIEBA

Motto: „Z sumieniem diabła
udają się na rozgrzeszenie”
- Salina Sali


Osiągam to co jest ważne
przestrzeń życia jest wolna
i ty jesteś wolna w przyrodzie
i ja jestem wolny w nadmiarze
połączymy się Salino w wybranej
porze tam gdzie polana i słońce.

Ale póki tam dojdziemy rozśpiewani
a wiesz po co bo w ubiegłym tygodniu
o tym ci mówiłem na pierwszej randce
to czyń to z godnością - bo miłość
to nie sprężyna to nie śruba czy gwoźdź
to piękno rzucone na przestrzał
w wiekuistej jasności twojej twarzy.

Dlatego lubię ciebie całować wszędzie
- mój wolny zawód to Całownik -
ta całość unosi mnie jakbym był aniołem
jestem skłonny zatracić się w twoich
ramionach w istnym oczarowaniu
dojrzały jak nigdy dotąd układam
z tobą sny a ty mi podpowiadasz
żeby powtórzyć jak i gwiazdy zasną.


10.04.2022 - Ustka
Niedziela 01:46



TWARZ ZA MGŁĄ

Mirosławie Lewandowskiej


Barwnie jesteś mi potrzebna
razem posklejać i z przodu i z tyłu
i na tobie i na mnie kształtować
ciało nagie a wówczas jest piękny
odbiór - tylko szepty i ruch...

Wygłaskać zachmurzenie i wiatry
w splotach po miłości zasnąć
pod rajskim drzewkiem - a o świcie
powtórzyć to ściszenie i wyzwolenie
zgłębić samoczynne zadowolenie.

Niech budzą się leśne sztandary
niech nam powieją z kronik
zapisane słowa że warto dla tych
chwil uszczęśliwiać siebie -
ty mnie a ja ciebie jakże kwieciście.

Miro te sny są żywe i prawdziwe!


2.04.2022 - Ustka
Sobota 15:15



ROZBUDZONE NUTY

Urszuli Szwakop


Taki dzień nastąpi i taka noc także
olśnieni w bliskości przystąpimy najpierw
do modlitwy zupełnie intymnej -
rozgałęzię widoki w nagim przymierzu
będzie ci lepiej odczuwać moje dobro.

Całuj moje usta w dni parzyste
ja będę twoje usta całował w dni nieparzyste
we wszystkim można się porozumieć
miłość to przestrzeń zgoła - tulimy
obopólnie tajemnice i rozkosz...

Starannie poprowadzę to roznamiętnienie
w sam czas przybyłem z północy
by ukryć się w twych ramionach i strzec
gorliwą namiastkę uniesienia kochając cię
i w dni parzyste i nieparzyste...

Urszulo - zbliża się piorun w oknie!


30.03.2022 - Ustka
Środa 18:28



EROTYK WSCHODU

Urszuli Szwakop


Czyń tak by ci było słodziej
wariackie kochanie - muzyczna cyganeria -
taniec pod nagim księżycem...

Ale ja lubię wszystkie pory
kiedy jesteś przy mnie i prószysz słowami
kokietujesz w sukience przejrzystej.

Nawlekasz mnie na udzie
bym miał bliżej do wzgórka -
jestem staranny w pieszczotach.

Zagłębiam się w tobie Urszulo
wiem że ci jestem potrzebny
nie tylko w nocnych wędrówkach.

Natenczas będę ciebie miłował
i na powierzchni słodkiej wody
pisał wiersze ulotne aż do nieba.


31.03.2022 - Ustka
Czwartek 22:24



Wiersze z książki „Nagie Pacierze”

Zobacz galerię zdjęć:

Zygmunt Jan  Prusiński
Zygmunt Jan  Prusiński Zygmunt Jan  Prusiński Zygmunt Jan  Prusiński Zygmunt Jan  Prusiński Zygmunt Jan  Prusiński Zygmunt Jan  Prusiński Zygmunt Jan  Prusiński Zygmunt Jan  Prusiński

Zapraszam do Niezależnej Wytwórni Filmowej PROSTAK_____ http://korespondentwojenny.salon24.pl/_____ A teraz będą "chwalunki"..., co dzięki mnie utworzyłem jako animator kultury i działacz społeczny w polityce w Polsce i na Emigracji: 1967 - 1970 ...założyciel zespołu muzycznego "Chłopcy z Przedmieścia" w Otwocku; 1979 - 1981 ...został przewodniczącym Klubu Młodych Pisarzy przy ZLP w Słupsku; 1982 - 1985 ...kolporter pism emigracyjnych w Wiedniu; 1987 ...wydał dwa zeszyty literackie - wiersze pt. "Słowo" i "Oaza Polska" w Monachium wydawnictwo: Niezależny Związek Pisarzy Polskich "Feniks"; 1988 - 1990 ...wiedeński korespondent "Orła Białego" w Londynie; 1990 - 1994 ...założyciel i przewodniczący Korespondencyjnego Klubu Pisarzy Polskich "Metafora" i Polskiego Centrum Haiku a także pomysłodawca "Wiedeńskiej Nagrody Literackiej im. Marka Hłaski" oparty z plonu konkursu na prozę i poezję - zorganizował dwie edycje konkursu literackiego w Wiedniu; 1997 - 1998 ...członek Ruchu Odbudowy Polski - przewodniczący Komisji Rewizyjnej ROP w Słupsku; 1998 - 1999 ...korespondent radia City w Słupsku; 1999 - 2003 ...założyciel i przewodniczący Polskiej Partii Biednych na Pomorzu; 1999 - 2003 ...założyciel i sędzia Słupskiego Sądu Społecznego w Słupsku; 2000 - 2009 ...założyciel i prezes Stowarzyszenia "Biały Blues Poezji" w Ustce; 2001 - 2009 ...założyciel środowiska literackiego w Starostwie Powiatowym w Słupsku; 2001 ...wydał tomik wierszy pt. "W krainie żebraków słyszę bluesa" - ZLP Słupsk; 2004 - 2005 ...korespondent radia "Supermova" w Londynie; 2005 - 2007 ...redaktor gazety internetowej "Karuzela Polska"; 2005 - 2009 ...korespondent międzynarodowej gazety "Afery Prawa a Bezprawie" w Irlandii z siedzibą w Sanoku. ____Odpowiadam swoim podpisem - Zygmunt Jan Prusiński Ustka. 23 Grudnia 2009 r.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura