kotpocztowy kotpocztowy
94
BLOG

Zatrzymane na wietrze

kotpocztowy kotpocztowy Kultura Obserwuj notkę 2

Smutno mi Panie

 

Tych co jeszcze pamiętam, zanim się księżyc uszminkował w photoshopie

a w niedzielę, ziemia była bliższa niż dawniej ta płaska.

Tych prawd niby tak wiele, a ciekawość jeszcze wzrasta.

Zasypani symbolami w niewolniczym wyścigu pariasów,

smutno mi Panie.

Gdzie tętni sztucznie pompowana krew ideałów, hańbione jest życie nieustanną zbrodnią,

wojna o duszę,  pieśń gniewnych morałów, o ten skowyt i chęć zaistnienia.

Nikogo nie zmuszę by myślał inaczej lub o jakiej kosmicznej wiedzy przetrwanie,

krążyć nam każą słowami na wspak,

smutno mi Panie.

Ulepiłem coś z gliny, penie to dzbanek bo z uchem, niby sensu to nie ma,

stragany przecież ich pełne, może zamiast na prochy, jak coś po nas zostanie.

Czy będą modlitwy pamiętać, już teraz

smutno mi Panie.

 

Kotpocztowy 04.11.2016

 

kotpocztowy
O mnie kotpocztowy

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura