Milton Milton
274
BLOG

>>> O wychowaniu mlodziezy w szkolach

Milton Milton Polityka Obserwuj notkę 26


Do napisania tej notki zmobilizowal mnie PiS-siak, ktory wykasowal moj komentarz do swojej notki.


Jestem przeciwnikiem "wychowywania" w szkole. Szkola ma UCZYĆ - matematyki, fizyki, chemii itd.

WYCHOWYWAC maja rodzice.


To rodzice maja prawo i obowiazek przekazywac swoim dzieciom swoj system wartosci i nie powinni wyreczac sie w tym obowiazku urzednikami ministra edukacji.


Mam prawo uczyc mojego dzieciaka jakim marnym prezydentem i nedznym czlowiekiem byl Lech Kaczynski i nie zycze sobie, zeby w szkole byl narazony na PiS-iacka indoktrynacje, tylko dlatego, ze aktualnym ministrem edukacji jest fanatyczna PiS-ówa. 


PS:  W wersji pierwotnej bylo "mlodzierzy", ale na szczescie kilku dobrych ludzi, ktorzy odebrali prawdziwie patriotyczne wyksztalcenie, zyczliwie skorygowalo moj skandaliczny blad. Dziekuje.



Milton
O mnie Milton

Patrz Kosciuszko na nas z Nieba, raz Polak skandowal. I popatrzyl nań Kosciuszko, i sie ZWYMIOTOWAL! [Konstanty Ildefons Galczynski].

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka