krytykant70 krytykant70
86
BLOG

Różne ciekawe zagadnienia, co bym chciał, by mi tu zepewnli na tym świecie...

krytykant70 krytykant70 Polityka Obserwuj notkę 0

Tak, ja naprawdę cenię w życiu święty spokój. I na tym mi zależy, po prostu tylko tyle, by żyć sobie spokojnie. Jakie sobie można zrobić granicę? Różne... Najlepiej żyć gdzieś tak w przyjemnym ciepłym rejonie, ale mogłaby i być Syberia, byle bez obecności dziadków- talibów, bo ich towarzystwo jest zdecydowanie najgorszą opcją. Przynajmniej chyba tak jest, no, obecny świat bywa taki skompilowany... Choć jednak na pewno lepiej rozumiemy to co dzieje się teraz od tego co i jak bywało dawniej przed stuleciami i tysiąclatkami...

Tak wiec wyraźnie chyba widać jakie wszystko na tym świecie jest logiczne, jakie ładnie poskładane, jest to bardzo dziwne. Tak dziwne, i w sumie wręcz banalne, że kojarzy się z filmami np. z Hollywood, których nie cenię i dlatego mam wątpliwości do tego wszystkiego, ale spokój i ciepło cenię. I dlatego w sumie wszystko OK (logika mocno przemawia za uznaniem zalet takiej sytuacji).


Tak więc ocena obecnej sytuacji  przez Polaka, czy tak naprawdę sytuacja jest dobra, czy wręcz przeciwnie,   jest trudna i chyba oczywiście musi to być przypisane do wyznawanych wartości, czy się jest za PiS, PO. czy kimkolwiek innym... 

Dla mnie istotnym argumentem , o czym pisałem powyżej jest brak w okolicy jakichś dziadków-talibów, i dla mnie to już jest  w ogóle dużo, choć rozumiem ludzi mających inne oczekiwania odnośnie swojego kraju, pytanie jakie oczekiwanie byłoby tym najbardziej uzasadnionym???

I pozostaje jeszcze jedna kwestia niewątpliwie zasadnicza !!! Co z demografia Polski? Co z nią zrobić i jak próbować ratować???

krytykant70
O mnie krytykant70

Żadna władza nie spełniła oczekiwanych przeze mnie minimalnych standardów. Interesuję się historią, polityką, myślę, że ludzie z bardzo różnych obozów mogą mieć ciekawe spostrzeżenia i warto zwracać uwagę na rozsądne wypowiedzi. W skomplikowanym obecnym świecie nie ma prostych recept. Interesuje mnie jak wiele osób popiera moje opinie oraz interesujące opinie innych użytkowników w celu wzbogacenia moich własnych. "Nie ma spraw, których nie mogłoby przedyskutować dwóch siedzących w fotelach dwóch rozsądnych ludzi przy cygarze i whisky" (Edward VII) Król Edward VII, syn królowej Wiktorii, jest znany z powiedzenia,  że nie ma takiego problemu, którego nie można by rozsądnie przedyskutować siedząc w fotelach, pijąc whisky i paląc cygara. Jest to niewątpliwie bardzo ważna myśl podkreślająca konieczność dyskusji sytuacji w celu rozwiązania problemu i unikania wszelkiego rodzaju ekstremalnych działań. Uważam, że jest to kierunek działań, w którym należy podążać. Czy są inne rozsądne sposoby postępowania, inne niż ten proponowany przez Edwarda? Wygląda, że nie, inne kierunki prowadzą tylko do katastrofy.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka