krzysztofjaw krzysztofjaw
2778
BLOG

Szanowna Pani J. Ochojsko! Pomieszało się Pani w głowie!

krzysztofjaw krzysztofjaw Polityka Obserwuj notkę 9

Inaczej nie potrafię wytłumaczyć Pani antypolskiego i oderwanego od rzeczywistości zachowania [1].

Ma Pani 68 lat i jest ode mnie starsza ledwo o 13 latek a do tego - o zgrozo - urodziła się Pani w marcu jak ja i wspólnie jesteśmy zodiakalną rybą. Jutro obchodzi Pani urodziny, ja takowe swoje 55-te 17 marca. I proszę mi wybaczyć, ale nie jestem sobie w stanie wyobrazić, że w Pani wieku mój mózg byłby tak rozmiękczony jak Pani.

Ja wiem, że to nie jest Pani wina i tego tak nie odbiera, bo niestety osoby z pomieszaniem w głowie prawie zawsze nie wiedzą, że takie chorobowe pomieszanie u nich występuje. Dlatego tak ważne jest leczenie u odpowiednich specjalistów oraz wsłuchiwanie się w przychylne opinie otaczających takie osoby ludzi. Mam nadzieję, że Pani ma wokół siebie takich dobrych ludzi, którzy z powrotem naprowadzą Panią na właściwą ścieżkę Pani życia.

Bo naprawdę zrobiła Pani kawał dobrej roboty. Przez wiele lat ceniłem Panią za to, jak Pani walczyła o godność osób niepełnosprawnych, wykluczonych społecznie, pałętających się po świecie bez własnej Ojczyny, głodnych i bez dachu nad głową, ofiar i uchodźców wojennych, represjonowanych przez różne totalitaryzmy. Tego nikt Pani nie odbierze!

I po jaką cholerę niszczy sobie Pani taką świetlaną przeszłość? I znów nie potrafię tego inaczej wytłumaczyć jak poprzez Pani chorobę odrealnionego pomieszania zmysłów.

Bo nie mogę uwierzyć, że Pani to robi świadomie, celowo i cynicznie. Również nie przyjmuję do wiadomości, że Pani ordynarnie kłamie dla pieniędzy, które uzyskała Pani dzięki wygranej z ramienia PO w kampanii do Europarlamentu i teraz spłaca Pani dług mocodawcom. Wierzę, że tak nie jest, więc po co Pani to robi? Czyżby naprawdę ta kasa z UE jest warta zaprzepaszczenia wyznawanych przez Panią przez tyle lat humanitarnych, empatycznie ludzkich i pozytywnych wartości?

Czy naprawdę wierzy Pani, że polskie służby grzebią ludzi w zbiorowych grobach na granicy polsko-białoruskiej i dopuszcza Pani do siebie myśl, iż sama - przy odpowiednich warunkach własnego rządzenia - byłaby zdolna do takich działań? Jeżeli tak, to naprawdę jest Pani daleka od normalnego myślenia i żal mi Pani... Dlatego jeszcze raz i z dobroci serca proponuję wizytę u dobrych ludzi, którzy fachowo zajmą się Pani pomieszaniem w głowie.

Natomiast jeżeli jest Pani świadomym trybikiem w antypolskiej nagonce, to po prostu Panią gardzę!!!

[1] O zbiorowych mogiłach, usuwaniu zwłok i innych szokujących insynuacjach Pani J. Ochojskiej czytaj m.in. tu: https://www.tvp.info/68419887/janina-ochojska-kuriozalne-slowa-europoslanki-o-migrantach-i-granicy-masowa-mogila-i-sprzatanie-zwlok

Zostaw za sobą dobra, miłości i mądrości ślad...

© Krzysztof Jaworucki (krzysztofjaw)

http://krzysztofjaw.blogspot.com/

kjahog@gmail.com

Jeżeli moje teksty nie są dla Państwa obojętne i szanują Państwo moją pracę, to mogą mnie Państwo wesprzeć drobną kwotą.

Z góry wszystkim darczyńcom dziękuję!

Nr konta - ALIOR BANK: 58 2490 0005 0000 4000 7146 4814

Paypal: paypal.me/kjahog

Krzysztof Jaworucki - KONSERWATYSTA W IDEI, WARTOŚCIACH ŻYCIOWYCH I POGLĄDACH EKONOMICZNYCH. EKONOMISTA I FINANSISTA. MIŁOŚNIK ŻEGLOWANIA I WSPINACZEK GÓRSKICH. PATRON DUCHOWY: BŁ. JERZY POPIEŁUSZKO, AUTORYTET MORALNO-ETYCZNY: ŚW. JAN PAWEŁ II, MENTOR POLITYCZNY: E. BURKE. Bł. Jerzy Popiełuszko: "Prawda jest niezmienna. Prawdy nie da się zniszczyć taką czy inną decyzją, taką czy inną ustawą"; "Gdyby większość Polaków w obecnej sytuacji wkroczyła na drogę prawdy, stalibyśmy się wolnymi już teraz"; "Zło dobrem zwyciężaj". Św. Jan Paweł II: "Jeśli ktoś lub coś każe Ci sądzić, że jesteś już u kresu, nie wierz w to! Jeśli znasz odwieczną Miłość, która Cię stworzyła"; "Człowiek jest wielki nie przez to, co posiada, ale kim jest, nie przez to, co ma, lecz przez to czym dzieli się z innymi"; Nie sposób inaczej zrozumieć Człowieka, jak w tej wspólnocie jaką jest Naród"; "Musicie być mocni mocą wiary i nadziei". Edmund Burke (1729–1797) – irlandzki filozof i polityk, twórca nowoczesnego konserwatyzmu, krytyk rewolucji francuskiej: "Naród jest organiczną całością ukształtowaną przez przeszłość i tradycje"; "Aby zło zatriumfowało, wystarczy, by dobry człowiek niczego nie robił"; "Wolność bez mądrości i cnoty? To jest zło największe z możliwych". Moja strona domowa: http://krzysztofjaw.blogspot.com/

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka