Piotr Smolanski Piotr Smolanski
379
BLOG

S24 i cenzura - znowu?

Piotr Smolanski Piotr Smolanski Rozmaitości Obserwuj notkę 5

Moja najnowsza notka istniała dwie minuty. Dotyczyła fenomenu Leppera/Palikota i obecnego podziału polskiego społeczeństwa na "mohery" i "targowicę".

 

Nie mam pojęcia dlaczego administracja popisała się tak niesamowitą czujnością i o co właściwie chodziło. Nie mam tego nigdzie zapisanego, będę musiał odtwarzać z pamięci (nie da się tego odzyskać z pamięci podręcznej przeglądarki) - ale przecież nie tutaj, bo znów to skasują.

 

O co chodzi? Są jakieś nowe wytyczne o czym/kim wolno pisać, a o czym/kim nie?

 

----------- edit -------------


Na moje pytanie o powód usunięcia odpowiedział Ephoros.

"Szanowny Panie,
notka zostala usunieta zgodnie z regulaminem VI.1,
z powazaniem"


Poprosiłem go w wskazanie mi konkretnego punktu regulaminu który złamałem. Poprosiłem również o posłanie notki pocztą wewnętrzną żebym mógł opublikować ją gdzie indziej. Na razie bez odpowiedzi.

 

No tak. Kiedy nie wiadomo o co chodzi, znaczy że chodzi o pieniądze. Odpowiedź Ephorosa:


Szanowny Panie,
nie przesylamy usunietych notek, moze Pan zgodnie z regulaminem poprosic o jej udostepnienie w formie zarchiwizowanej, za wskazana w reg. oplata,
z powazaniem

 

Nie odpowiedział na pytanie jaki punkt regulaminu naruszyłem. Ja sam nie mogę takiego punktu znaleźć. Na s24 wiszą histeryczne steki wyzwysk Renaty jakiejśtam, swój cyrk odprawiał tu poseł P, w komentarzach ciągle ktoś jest wyzywany a to od Żydów a to od zdrajców i służących Putina - bez konsekwencji. Ale tekst o lepperyzacji polityki dostaje młotem natychmiast.

Miałem wyższe zdanie o platformie pana Janke. Strasznie się zawiodłem. Ktoś zna jakąś sensowną alternatywę dla s24?

 

Jestem Quellistą, wierzącym w słowo Adama Smitha i chronienie najsłabszych przed skutkami owego słowa. To chyba czyni mnie centrystą. Niech i tak będzie.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości