kuzynka.edyta kuzynka.edyta
870
BLOG

Porozmawiajmy o samochodach

kuzynka.edyta kuzynka.edyta Rozmaitości Obserwuj notkę 33

na których kompletnie się nie znam. Ale potrafię docenić piękną linię i niestarzejący się design. Anglicy kochają samochody. Oprócz luksusowych Rolls-Royce'ów, Aston Martinów, Lotusów i innych sportowych aut przypominających latające spodki, spotkać tu można mnóstwo starych samochodów. Czasami drogą przemyka wiekowy kabriolet z kierowcą w skórzanej pilotce i goglach. I to przemyka tak szybko, że nie ma szans na zrobienie zdjęcia. Łatwiej sfotografować te spokojnie czekające przy krawężniku na właściela.
 

Porozmawiajmy o samochodach

Porozmawiajmy o samochodach

Porozmawiajmy o samochodach

Porozmawiajmy o samochodach

Porozmawiajmy o samochodach

Porozmawiajmy o samochodach

 

Oprócz staruszków jak te wyżej, popularne są też nowsze modele z drugiej połowy ubiegłego wieku. Nie mam bladego pojęcia co to za marka:

Porozmawiajmy o samochodach


Ale to, to chyba Citroën? Miał pięknie odnowione wnętrze.

Porozmawiajmy o samochodach


A to Porsche wyglądało jakby dopiero co opuściło salon samochodowy.

Porozmawiajmy o samochodach

Porozmawiajmy o samochodach


Staruszki są najczęściej z czułością pucowane i polerowane

Porozmawiajmy o samochodach


choć czasami wetern szos wygląda jak prawdziwy weteran

Porozmawiajmy o samochodach


Nie jestem pewna, czy Chevrolet poniżej, to stary samochód, czy nowy model udający stary. Wygląda kapitalnie. Ze skruchą przyznam się, że wymusiłam na kierowcy by ścigał go na drodze.

Porozmawiajmy o samochodach

Wszystkie powyższe zdjęcia zostały zrobione w Londynie, natomiast ta ciężarówka na Trynidadzie. Ale musiałam Wam ją pokazać.

Porozmawiajmy o samochodach


Miniaturki zdjęć, z których usunęłam kolory

Porozmawiajmy o samochodach

 

Nie oceniam ludzi po poglądach, ale po sposobie w jakim je głoszą. Mój album Flickr

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości