lestat lestat
404
BLOG

Nie, nie wierzę to ma być jakis znak?Głupota czy celowe działanie?13 grudnia po północy

lestat lestat Polityka Obserwuj notkę 18

Głosowanie nad wotum zafania dla rządu Mateusza Morawieckiego odbędzie się po północy - nius sprzed chwili 

mam gały jak stare 5 złotówki z rybakiem .

Glosowanie 13 grudnia po północy ? 

13 grudnia po pólnocy to się kurwa kiedyś" ukonstytuowała"  Wojskowa Rada Ocalenia Narodowego 

nawiazują do tej sytuacji ? Czerpią wzorce? 

A głosujcie sobie 14 grudnia ale 13 grudnia po pólnocy ?????????

Chyba że mam rację i dostaje kolejny sygnał - będzie powtórka z rozrywki - chwila i dzień nie są przypadkowe. 

juz widze ten pasek 

13 grudnia po północy ukonstytuował się nowy rząd - rząd nadziei i optymizmu .

i do tego protestujący 13 grudnia pod Sejmem przeciwko rządowi .

PRowy samobój. Przez lata będzie - rząd powołany 13 grudnia po północy . Ja tak będę pisał .

Panie Premierze Morawiecki - jeszcze jest pare godzin na zmianę dnia głosowania .

WOLSKI RZĄD OCALENIA NARODOWEGO ?

lestat
O mnie lestat

W związku z końcem postkomunistów,a poszerzeniem pojęcia lewica oraz uznaniem Gierka za patriotę - odkurzam znaczek sprzed 35 lat "Za nic bym nie chciał , aby uważano mnie za człowieka poważnego , bo w obecności tzw. poważnych ludzi dzieci bawia się bez wigoru i radości , kobiety przestają być zalotne , wojskowi nie chcą opowiadac pieprznych anegdot , maski zdejmuja lub nadziewają w ich obecności tylko ludzie smutni. A na dodatek - durnie są zawsze poważni. Jeden z tych poważnych wygłosił najgłupsze zdanie w salonie na mój temat "dyskomfort części dyskutantów wynikający z tej wprost niemożliwej już do banalizowania, relatywizowania czy tym bardziej ignorowania kompromitacji PO, wzrósł niepomiernie i manifestuje się w sposób różnoraki. Jedni fundują nam różnego rodzaju divertissement w postaci zagadek...."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka