lestat lestat
145
BLOG

Oświadczenie Łukasza Sitka - w ogóle nie posiadam legitymacji dziennikarskiej

lestat lestat Rozmaitości Obserwuj notkę 0
Lucky Luke Sitek
19 godz. · 

Oświadczenie w związku z fałszywymi informacjami dotyczącymi Łukasza Sitka, które przedstawione zostały w artykule z dnia 22 lutego 2018 na stronie Gazety Wyborczej.

Nie są prawdą informacje zawarte w tekście Gazety Wyborczej na mój temat. Po pierwsze nie jest prawdą, że pokazywałem legitymację prasową w opisywanym przez GW incydencie. Nie było to możliwe, bowiem w ogóle nie posiadam legitymacji prasowej. Po drugie, wbrew temu co pisała GW zdarzenie nie miało miejsca w godzinach pracy.

Nie jest prawdą, iż w godzinach pracy posługiwałem się legitymacją prasową celem osiągnięcia korzyści osobistych. 
Całe zajście miało miejsce po godzinach pracy. Podane informacje są fałszywe gdyż, nie posiadam legitymacji dziennikarskiej, ponieważ nie została mi ona wydana. 
Traktuję to jako niemożliwą do weryfikację potwarz, mająca moim zdaniem usprawiedliwić agresywne zachowanie obsługi pociągu. 
Kłamstwem jest także informacja, iż nie chciałem opuścić składu pociągu. W artykule zasugerowano, iż nie byłem w stanie utrzymać telefonu, pomijając jednak fakt, iż telefon wypadł mi po ciosie jaki zadał mi kierownik pociągu, uszkadzając w ten sposób aparat.
Po opuszczeniu pociągu zażądałem odprowadzenia mnie na komisariat policji celem otrzymania protokołu zatrzymania, czego nie uczyniono. Odprowadzono mnie za to na posterunek SOK.
Uważam, że dziennikarz Gazety Wyborczej, będący autorem wspomnianego artykułu nie chciał obiektywnie przedstawić mojego stanowiska, pytając mnie o komentarz do sprawy na kilka minut przed publikacją gotowego już materiału. Silny nacisk w artykule przyłożono na chęć udowodnienia, iż doszło do naruszenia nietykalności cielesnej funkcjonariuszy policji, 
co jest wierutnym kłamstwem.
Planuję podjęcie kroków prawnych przeciwko autorowi tekstu jak również wydawcy.

Łukasz Sitek

lestat
O mnie lestat

W związku z końcem postkomunistów,a poszerzeniem pojęcia lewica oraz uznaniem Gierka za patriotę - odkurzam znaczek sprzed 35 lat "Za nic bym nie chciał , aby uważano mnie za człowieka poważnego , bo w obecności tzw. poważnych ludzi dzieci bawia się bez wigoru i radości , kobiety przestają być zalotne , wojskowi nie chcą opowiadac pieprznych anegdot , maski zdejmuja lub nadziewają w ich obecności tylko ludzie smutni. A na dodatek - durnie są zawsze poważni. Jeden z tych poważnych wygłosił najgłupsze zdanie w salonie na mój temat "dyskomfort części dyskutantów wynikający z tej wprost niemożliwej już do banalizowania, relatywizowania czy tym bardziej ignorowania kompromitacji PO, wzrósł niepomiernie i manifestuje się w sposób różnoraki. Jedni fundują nam różnego rodzaju divertissement w postaci zagadek...."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości