Logicznie myślący Logicznie myślący
337
BLOG

Echo24 - wysokie standardy debaty

Logicznie myślący Logicznie myślący Rozmaitości Obserwuj notkę 19

Ponieważ Pan Echo24 najpierw mnie zablokował, a następnie napisał dedykowaną mnie notkę, nie pozwalając się do niej odnieść, to musiałem założyć bloga, aby odpowiedzieć na jego kłamstwa i oszczerstwo.


Oto fragment notki Pana Echo24 zatytułowanej - Dedykowane komentatorowi Salonu24 skrywającemu się za nickiem @logicznie myślący - https://www.salon24.pl/u/salonowcy/1172889,dedykowane-komentatorowi-salonu24-skrywajacemu-sie-za-nickiem-logicznie-myslacy


"Powyższe informacje przekazuję pod rozwagę komentatorowi skrywającemu za nickiem @logicznie myślący, który w dodawanych na moim blogu komentarzach sugerował, że dzieciom z Michałowa nic złego się nie dzieje, - dając jednocześnie do zrozumienia, że ja w notkach na rzeczony temat przesadzam i histeryzuję." 


A teraz moja odpowiedź dla Pana Echo24


Panie Echo24! Nie napisałem ani jednego komentarza, ani jednego zdania, ani jednego słowa dotyczącego dzieci z Michałowa. Skomentowałem tylko fragment Pana notki "Refleksje starego blogera oddanego prawdzie i sprawom ważnym dla naszego państwa", odnoszący się do głosowania w Sejmie nad przedłużeniem stanu wyjątkowego na granicy polsko-białoruskiej - "...lecz po wczorajszym głosowaniu w Sejmie nie zmrużyłem oka do białego rana." 


 Logicznie myślący 1 października 2021, 15:40 


Na dobry sen polecam intensywny spacer, a po spacerze herbatkę z melisy. W żadnym wypadku telewizor czy komputer, bo wyraźnie Panu szkodzą. Proszę nie dobierać sobie do głowy i zero stresu, bo w tym wieku łatwo o udar czy zawał. Zdrowia życzę i pogody ducha. 



A teraz proszę zacytować te moje komentarze ( i wskazać linki) , w których miałem sugerować że dzieciom z Michałowa nic złego się nie dzieje. 


Jeśli to się Panu nie uda lub nie odwoła Pan tego kłamstwa, to dojdzie kolejny pozew o oszczerstwo.


ps. Pisze Pan notkę mnie dotyczącą i jednocześnie blokuje mnie, nie pozwalając się do niej odnieść! No piękne standardy uczciwej i rzetelnej debaty!

Bloga założyłem dzięki blogerowi Echo24, który najpierw mnie zablokował, a następnie napisał dedykowaną mnie notkę, zawierającą kłamstwa i oszczerstwo pod moim adresem. Głównym celem mojej aktywności na S24 jest walka z głupotą, chamstwem i kłamstwem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości