Logicznie myślący Logicznie myślący
273
BLOG

Komentarz do notki blogerki Karoliny Nowickiej - "Ludzie nie chcą mieć dzieci? I dobrze!"

Logicznie myślący Logicznie myślący Społeczeństwo Obserwuj notkę 57

Ponieważ u Pani Karoliny mam bana i nie mogę komentować, a sprawa jest bardzo, bardzo poważna, wręcz fundamentalna, to komentuję u siebie.

Na tytułowe pytanie notki Pani Karoliny - "Ludzie nie chcą mieć dzieci? I dobrze!" - https://www.salon24.pl/u/karolinanowicka/1240100,ludzie-nie-chca-miec-dzieci-i-dobrze - odpowiadam krótko:

Zależy z jakiego powodu. Jeśli z wygodnictwa, egoizmu, hedonizmu, infantylizmu, to bardzo, bardzo nie dobrze. Uważam, że taki żywot jest pusty, bezużyteczny, bez sensu, a życie tylko bezrozumnie zużyte, a nie przeżyte z sensem i spełnione.

Bloga założyłem dzięki blogerowi Echo24, który najpierw mnie zablokował, a następnie napisał dedykowaną mnie notkę, zawierającą kłamstwa i oszczerstwo pod moim adresem. Głównym celem mojej aktywności na S24 jest walka z głupotą, chamstwem i kłamstwem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo