Łuki Łuki
741
BLOG

Co się stało z Wami, Młodzi!?

Łuki Łuki Polityka Obserwuj notkę 5

Moi drodzy. PALIKOT!???

Ruch Palikota!?

 

Brakuje mi słów. Brak mi, dosłownie, brak mi słów.

 

Ludzie młodzi, czy też  - starsi, dlaczego Palikot? Podatnicy! Stawka 18% VAT na wszystkie produkty dosłownie zniszczyłaby kieszenie. Dobrze, likwidacja podatku dochodowego to jedno, ale sam VAT, jak i inne jego pomysły, to cios dla portfeli KAŻDEGO Polaka.

Sprawy UE. Wybaczcie, ale na tyle, na ile wdawałem się w dysputy z palikotowcami, wywnioskowałem, że ludziom tym brakuje pojęcia o UE. A nam, SLD, nie!

 

Bowiem to MYŚMY wprowadzili Polskę do UE, umocniliśmy nasze miejsce w Europie, jak i wzmocniliśmy pozycję Polski w NATO.

 

I oto, co stało się z lewicą. Wstyd mi za Was. Wstyd mi się przyznać, że mam poglądy lewicowe.

 

Swoją drogą, gratuluję zwycięstwa PO, wspaniałego wyniku PiS-owi (bowiem samemu dawałem im około 25%) i wyniku PSL, partii relewantnej. A SLD...

 

Panie Grzesiu, czas na Pana!

 

PS

Inne powody nienawiści do RP (Ruchu Palikota) wyjawię w innej notce.

 

 

Łuki
O mnie Łuki

Ideowiec-centrolewicowiec. Czego chcę? Porządku. Jakiego? To już zależy od Waszej interpretacji xD pozdrawiam!:D

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka