Lula Lula
692
BLOG

nie moja broszka

Lula Lula Kultura Obserwuj notkę 123
 
 
Broszki Premier Szydło 
Dziwne
Nadal mam fioła na kupowanie torebek i kapeluszy
świecidełek wszelakich
Broszkom zawsze  mówiłam
 :niet
W moim odczuciu -uszkadzają ciucha 
 
ale może nie
może brochom powiedzieć tak
tak czy inaczej dziś kupiłam dwie mega milusie z kotami przy Księżycu
:)
 
 
To co - nosić broszki/ nie nosić ?
 
Ciekawam opinii.
 
To taka wtręt notka N° 1 - moją wakacyjną przerwę od Salonu - utrzymuję
:)
 
 
 
Lul
 
 
 
 
PS1 a poza tym Alek pisal, żebym pisała, a to mój Kuzyn jest
 
PS2
 
Źródło zdjęć net*
* mam nadzieję , że ujęłam linki wszystkie :)
 
 
 
 

Zobacz galerię zdjęć:

Lula
O mnie Lula

z Watahy ****************************************************

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura