Madonna Madonna
1011
BLOG

Do widzenia! Żegnam się z Salonem 24! Dziękuje serdecznie wszystkim za poświęcony czas!

Madonna Madonna Blogi Obserwuj temat Obserwuj notkę 88

Tym razem to już mój ostatni wpis na Salonie. Chciałam się pożegnać z Wami. Dziękuje serdecznie wszystkim za poświęcony czas. Wdzięczna jestem wielu czytelnikom za to, że poświęcili swój czas na czytanie moich felietonów. Szczególnie pragnę podziękować tym - którzy niecierpliwe czekali na mój kolejny nowy wpis. To niezwykle miłe i budujące - jeśli ktoś jest ciekaw tego co - masz do powiedzenia. 


Z niektórymi z Was miałam okazję się zaprzyjaźnić. Z niektórymi z Was miałam okazję się kłócić. Niektórzy z Was pewnie będą zmartwieni, a jeszcze inni ucieszą się z tej decyzji. Ostatnio nawet dostawałam wiadomości z prośbą o opuszczenie serwisu. Zwyzywana byłam od czarownic i... 


Z powodów prywatnych nie jestem w stanie poświęcać swojego czasu na pisanie. Dodatkowo moja praca zawodowa wymusza na mnie podjęcie takiej a nie innej decyzji. Dziękuje także redakcji za to, że czasem pozycjonowali moje felietony na samym szczycie strony głównej. 


Mój romans z Salonem trwał ok 1,5 roku. ...jeśli romans nie przekształca się w związek - to zazwyczaj się kończy. 


...jeszcze raz dziękuje!



Madonna
O mnie Madonna

"Ludziom najtrudniej się przyznać, że ich życie nie ma żadnego znaczenia. Żadnego celu. Żadnej treści." 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura