J.a-kobieta J.a-kobieta
114
BLOG

Najlepszy komplement

J.a-kobieta J.a-kobieta Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 12

 zrobić małą sondę w temacie komplementu i ma się rozumieć, mam w tym prywatny Interes.

Jaki najlepszy komplement usłyszałeś/aś na swój temat jasne, że będzie to subiektywne odczucie, tym nie mnie warto to zwerbalizować.

W tamtym tygodniu usłyszałam zabawny komplement dotyczący mojej skromnej osoby, wypowiedziany przez moją kierowniczkę. Pewnie w innej sytuacji nie miałoby to miejsca, więc można założyć, że sprowokowałam tę sytuację.

Jestem trochę zazdrosna, gdy inni w podzięce za pracę, otrzymują gadżety z firm, z którymi współpracujemy. Naszemu projektowi jeszcze się to nie zdarzyło, więc głośno wyartkułowałam moje niezadowolenie, tym bardziej, że pracuję na tym projekcie ponad trzy lata, raczej z dobrym wynikiem.

I cóż na to kierowniczka? "Przecież ty jesteś największym gadżetem naszej firmy". Miłe, prawda. Ja osoba i jednocześnie gadżet. Spodobało mi się takie stwierdzenie, które odebrałam jako komplement.

image

J.a-kobieta
O mnie J.a-kobieta

Dla mnie życie jest czymś najlepszym, co mogło mi się przytrafić kiedykolwiek 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości