J.a-kobieta J.a-kobieta
108
BLOG

Posłowie

J.a-kobieta J.a-kobieta Sejm i Senat Obserwuj temat Obserwuj notkę 6

""Uważamy, że posłowie są po to żeby pracować - stwierdził. Jedynym posłem Kukiz'15, który świadomie głosował "za" był Stanisław Tyszka.


- Zawsze jak są głosowania, to posłowie otrzymują listy i instrukcje. Poseł prowadzący pokazuje jak należy głosować. Wczoraj ja pokazywałem jak głosować i w zamieszaniu jakie było na sali plenarnej - stwierdził."


To trzeba wydawać instrukcje?


Ludzie,... Posłom trzeba pokazywać jak mają głosować? Oni nie czytają nic, co zostaje przygotowane przez kogoś tam i potem muszą mieć drygenta.

W sumie nie wiem, co o tym myśleć.










J.a-kobieta
O mnie J.a-kobieta

Dla mnie życie jest czymś najlepszym, co mogło mi się przytrafić kiedykolwiek 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka