J.a-kobieta J.a-kobieta
175
BLOG

Skąd pomysły na nicki?

J.a-kobieta J.a-kobieta Rozmaitości Obserwuj notkę 37

Nie wiem, czy ktoś też czasem zastanawia się skąd ludzie czerpią pomysły na własne nicki. Ja akurat oryginalna nie jestem, więc poszłam po najmniejszej linii oporu.


Jedni pewnie od imion swoich ulubionych bohaterów, inni swoje inicjały, czy zwyczajnie pod imieniem i nazwiskiem.

Ostatnio, jak rozpętała się burza z Novakiem Djokovic'em, to weszłam na jego twitterowy profil. On występuje pod nickiem Djoker Nole i tak zastanawiałam się skąd to się wzięło. Nole, to ani skrót od imienia, nie ma też nic wspólnego z nazwiskiem, więc co?

A może, gdy czytać od tyłu, to wychodzi Elon. Czyżby ukłon w jego stronę. Nie wiem, czy mój tok myślenia jest prawidłowy, może?

Czepiam się nic nie znaczącego szczegółu, jednak w czasach wariacji na wiadomy temat, trzeba też zająć się czymś lżejszym, żeby nie zwariować.


J.a-kobieta
O mnie J.a-kobieta

Dla mnie życie jest czymś najlepszym, co mogło mi się przytrafić kiedykolwiek 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości