J.a-kobieta J.a-kobieta
456
BLOG

Kto latał z Wizz Air?

J.a-kobieta J.a-kobieta Podróże Obserwuj temat Obserwuj notkę 20

Działania znienacka mają swój urok, jednak chyba lepiej się przygotować, bo teraz mam zgryz, więc zwracam się z prośbą, by ktoś mi powiedział jak jest z wymiarami bagażu.


image 









Nie ma to jak spontaniczna, niemal natychmiastowa decyzja, by spędzić Święta za granicą z rodziną. Jutro lecę do Holandii, pierwszy raz i próbuję dowiedzieć się jak najwięcej.

Rezerwując bilet podałam bagaż podręczny nie sprawdzając wymiarów, bo okazuje się, że kółka, rączki i inne wystające części też brane są pod uwagę, a wtedy moja walizeczka zyskuje na wymiarach. Jasne, że można dokupić, jednak to koszt 160 złotych, a chcę tego uniknąć. W sumie, jak robi się coś pierwszy raz, to nie jest to takie proste.

Następnym razem, gdy zechcę gdzieś polecieć, to bilet kupię bezpośrednio na stronie przewoźnika, a nie pośrednika, bo oni mają drożej. To też zależy, jak zniosę tę podróż i czy nie zje mnie stres. Na razie jakby do mnie nie dociera to, że jutro z samego rana zapakuję się do samolotu i fru, polecę

W internecie znalazłam dwie opcje 

image 




 

 


  

 

Nie wiem, której opcji się trzymać, czy tej gdzie podane są wymiary dla Wizz Air, czyli 42x32x25, a to jest mój mały neseserek bez kółek, czy może zaryzykować i wziąć walizkę 55x40x20, bo w drugim przypadku zmieszczę się w limicie, a w pierwszym musiałabym płacić. Już pomyślałam, że wezmę obie, a na lotnisku podejmę stosowną decyzję, jednak po co stwarzać sobie kłopot.

Może ktoś wie, jak to jest dokładnie?


PS. Spokojnych zdrowych Świąt Wielkiej Nocy.

image








J.a-kobieta
O mnie J.a-kobieta

Dla mnie życie jest czymś najlepszym, co mogło mi się przytrafić kiedykolwiek 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości