J.a-kobieta J.a-kobieta
212
BLOG

Co to jest?

J.a-kobieta J.a-kobieta Społeczeństwo Obserwuj notkę 8

Wyciągnęłam dziś ze skrzynki na listy coś takiego. Sprawdziłam w internecie o co chodzi i oto rezultat. Przedsądowe wezwanie do zapłaty na kwotę 70,93 złote. Okazuje się, że nie tylko mój syn dostał coś takiego, ale wiele innych osób. Wystarczyło, że syn przed 12 laty miał w SKOK-u konto, które zamknął, ponieważ potrzebował konta walutowego, by jakmiś cudem trafić na listę dłużników.

Na łączną kwotę zadłużenia składa się:

- saldo debetów - 0 zł

- odsetki od debetu ROR - 0 zł

- opłata za rachunek Indywidualne Konto Spółdzielcze - 10 zł

- rozliczenie z tytułu opłat za obsługę kart - 38,87 zł

- rozliczenie z tytułu opłat za zabezpieczenie transakcji kartą - 21,06 zł

- składka na Stowarzyszenie Krzewienia Edukacji Finansowej - 1 zł



Szczególnie to krzewienie jest interesujące w kontekście tego pisma. Ludzie nie próżnują i szukają, jak tu uzupełnić braki dokonane przez kogoś innego. Najpierw poczytałam w internecie, a później zadzwoniłam na policję, by zasięgnąć informacji, czy jakoś reagować, czy zostawić. Mam się zgłosić z tym pismem i zadecydują co robić, bo trzeba mieć niezły tupet, by ludziom wysyłać takie pisma, gdy ktoś ze SKOK-m miał kontakt wiele lat termu, a szczególnie z jakimś SKOK-m pod nazwa "Wspólnota". Z resztą tych kas pod różnymi nazwami było tyle, że głowa mała.

Do pisma dołączono  wyciąg umowy sprzedaży wierzytelności. SKOK upadł, a ktoś ma płacić i tym ktosiem ma być m.in mój syn, Dobre!

Ktoś podrzuci jakiś pomysł?

 

J.a-kobieta
O mnie J.a-kobieta

Dla mnie życie jest czymś najlepszym, co mogło mi się przytrafić kiedykolwiek 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo