J.a-kobieta J.a-kobieta
831
BLOG

ZUS ma, ZUS da

J.a-kobieta J.a-kobieta ZUS Obserwuj temat Obserwuj notkę 29

ZUS chwali się, że zebrał dużo składek, a ponadto sytuacja na rynku pracy jest wspaniała i związku z tym podjął uchwałę, by zablokować 2,2 mld złotych z budżetu państwa, więc ta kwota nie będzie musiała być przekazana na uzupełnienie systemu emerytalnego. A ja dalej nie mam decyzji z jakiego powodu nie naliczono mi składek do emerytury z umowy zlecenia. Zapewniono mnie, że w przepisach nic się nie zmieniło, tylko nie potrafią powiedzieć czemu składki nie zostały doliczone, bo nie ma podglądu do decyzji. Dziwne. Po iluś tam rozmowach z ZUS-m, dowiedziałam się, że sprawa została zamknięta, a na pismo mam czekać do 4 kwietnia, ponieważ interweniowałam 3 marca, choć wniosek został złożony 3 stycznia.

Nie dziwię się, że ZUS nie musi brać ze wspólnej kasy, skoro nie dolicza składek. Podejrzewam, że takich osób jak ja są tysiące. Płaci pracownik, płaci pracodawca i budżet się cieszy, a właściwie ludzie, którzy nim zarządzają.

Podobno te niewykorzystane pieniądze, mają być przeznaczone na wybory samorządowe. Po nowelizacji kodeksu wyborczego mają to być najdroższe wybory, a zarezerwowano zbyt mało pieniędzy na ten cel, więc pracownicy dorzucą jak zwykle. I tak dorzucamy to tu, to tam, a ciągle mało. System zżera z szybkością bolida formuły pierwszej, to co ludzie wypracują, a dla nich samych już nie starcza, taka to polityka. Będziemy oglądać wybory w wersji on-line, choć pewnie na to nie wyrażaliśmy zgody. 

Jak nic pójdę na wybory i zagłosuje na PiS, niech rządzą ciągle, niech mają, co mi tam. Najlepiej w pojedynkę, bez koalicjantów, bo wtedy nie będą mogli zwalać na innych.

Wszystko jest takie piękne - no, jest!

http://serwisy.gazetaprawna.pl/samorzad/artykuly/1113607,zus-sfinansuje-wybory-samorzadowe.html?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter

image



J.a-kobieta
O mnie J.a-kobieta

Dla mnie życie jest czymś najlepszym, co mogło mi się przytrafić kiedykolwiek 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka