marekpolandia marekpolandia
1547
BLOG

Świat według manitooo zielke

marekpolandia marekpolandia Społeczeństwo Obserwuj notkę 36

Kiedy pojawiłem się na salonie 24.pl. moją uwagę przykuły artykuły   manitooo vel zielke;


image


Ów manitooo zielke sklecił jak dotąd 11 notek, z czego osiem dotyczy pana Krzysztofa Sadowskiego, 83 letniego staruszka, sławy polskiego jazzu lat moich narodzin, ojca pani Marysi Sadowskiej, którą wszyscy znamy  - polska wokalistka, reżyserka, jurorka muzycznych programów tv.

Kiedy przeczytałem o czym pisze ów zielke manitooo, mój duch stanął dęba, a wszystko co we mnie istnieje zapałało antypatią do owego zielke manitooo. Dlaczego tak zareagowałem ? Nie mam pojęcia. Tak właśnie działa duch, którego nie ja jestem autorem. Napisałem nawet  do owego zielke vel manitooo, poprzez salonową pocztę, nie kryjąc swej dezaprobaty dla poczynań manitooo. Zanim przyjrzałem się bliżej tej sprawie,  czułem całym sobą, że zielke vel manitooo człekiem uczciwym być nie może.


Manitooo  - zielke, oskarżył publicznie CZŁOWIEKA , nie przedstawiając ANI JEDNEGO DOWODU winy tego  83 letniego muzyka.Oto co wyłuskałem z publikacji manitooo vel zielke , które tenże w Przasnyszu zrodzony kurpiowszczanin, uznaje za DOWODY w sprawie, w której JEDYNIE on, ów syn Przasnysza jest OSKARŻYCIELEM i nikt więcej;


image


Czy ktokolwiek z państwa, poświadczyłby własnym autorytetem, że w czerwonej ramce napisano SADOWSKI? Ja  na przykład widzę tam zamazaną pierwszą literę, którą jeśli musiałbym odczytać, odczytałbym jako N.


Kolejny dowód przedstawiany przez manitooo zielke;


image

Cztery fotografie, na podstawie których manitooo zielke oskarża 83letniego muzyka o PEDOFILIĘ. Pytam zatem szanownego syna Przasnysza, gdzie na tych zdjęciach widać PEDOFILA? Dodam, że skopiowałem toto i powiększyłem na MAXA  - ów dokument POSTANOWIENIE, z którego nic, ale to nic nie wynika, a nawet nie wiadomo czego on dotyczy;


image


Czy państwo widzicie w tym dokumencie nazwisko pana KRZYSZTOFA SADOWSKIEGO? Ja także nie. Widać jedynym który chce je widzieć, jest manitooo zielke w Przasnyszu rodzony.


Wszystkie notki manitooo vel zielke, stanowią jego własne oratoria, nie poparte NICZYM, z których część wziął w cudzysłów, jako rzekome cytaty nie wiadomo kogo. Raz nawet powołał się na Krzysztofa Stępnia, co jak dla mnie stanowi kuriozum nie inne, jak obfruwanie miedzą słońca. W owych bazgrołach manitooo vel zielke, który gada o sobie,  że jest jakimś dziennikarzem śledczym,  działającym w imieniu nie wiadomo kogo, na terenach nikomu nieznanych, bardzo klarownie przedstawił jedynie  toto;



image


Stawiam następujące pytanie. Kto chciałby ZAPŁACIĆ manitooo zielke, za bezpodstawne zniesławienie POLSKIEGO ARTYSTY? Moim zdaniem jedynie jakiś typ spod najciemniejszej gwiazdy,  co to  źle życzy POLSCE I POLAKOM, bowiem człowieka uczciwego nic a nic nie obchodzi , klezmer Sadowski Krzysztof , który nigdy nie miał najmniejszego wpływu na nasze losy i choć 35 lat muzykowałem, w życiu o tym panu nie słyszałem nic a nic, bowiem on JUŻ nagrywał płyty, gdy mnie jeszcze na tymże padole nie było. Zważywszy na to, że manitooo zielke nigdzie nie wspomina coby muzykował choćby na TRÓJKĄCIE,  i jest młodszy ode mnie, zachodzę w głowę skąd ów śledczy zna pana Sadowskiego, a także jak zbadał co robił wieki temu ów  jazzowy pianista.

 Inne dowody manitooo zelke;


image

manitooo ujawnia, lecz dowodów nie przedstawia.


image


Manitooo zielke poinformował nie przedstawiając ŻADNYCH dowodów  - tak należy skomentować newsy syna Przasnysza.


image

Jest wrzuta - dowodów brak.


image


Dowody zebrane przez manitooo zielke, pochodzą głównie z serwisów plotkarskich, jak sam napisał.


image


A zielke powiedział, gdyż tamten nie widział , co zielke powiedział by toten już wiedział , gdyż zielke powiedział. Pani Kaja napisała niegdyś tekst piosenki, mając chyba na myśli dziennikarskie osiągnięcia manitooo zielke.


W jednej z notek manitooo zielke napisał,(o ile dobrze zrozumiałem jego dziennikarskie pisanine) że pan Sadowski wydał oświadczenie na fejsie w sprawie oskarżeń pod jego adresem,  kierowanych JEDYNIE przez manitooo zielke i NIKOGO WIECEJ, co wywołało we mnie salwę śmiechu, bowiem moja mama jest o 20 lat młodsza od wspomnianego  muzyka, i pojęcia o komputerach nie ma , a także mieć już nie chce wcale a wcale. Stąd też sprawdziłem, czy rzeczywiście 83 letni mężczyzna założył se fejsika;


image


Jak widać nie założył, gdyż pojęcia  zapewne nie ma jak to zrobić, a poza tym , dla ludzi w tym wieku fejsik znaczy tyle samo co manitooo i jego KUCYPAŁY.


Kim zatem jest manitooo zielke? Nie mam pojęcia. Wiem o nim jeno to, co sam opublikował;


image


Ze swej strony, powierzam dziennikarstwo i zebrane przez  manitooo zielke  dowody w sprawie pana Sadowskiego, pod KURATELĘ byłego prezydenta naszego kraju, pana Lecha Wałęsy;


image



Marek Sujkowski

 Jestem biblijnym miłośnikiem , piewcą  Prawa WOLNOŚĆ I PRAWDA. Prawdy  zacząłem  poszukiwać osobiście . Okazało się, że odnalazłem ją w Biblii, a także za oknem - na nieboskłonach. Trzeba było jedynie nauczyć się języka biblijnego zwanego hebrajskim, oraz poznać zasady biblijnej gramatyki.Zajmuje to jakieś 3 lata pracy, po 12-16 godzin na dobę. Jednakowoż efekty tej morderczej roboty, okazały się bardzo owocne i pożyteczne.  Przeto tymże właśnie owocem  pragnę podzielić się z internautami - odwiedzającymi  salon 24.pl. marek sujkowski.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo