BICO BICO
102
BLOG

CZYIM RZECZNIKIEM JEST MIEJSKI RZECZNIK KONSUMENTÓW W WARSZAWIE?

BICO BICO Kultura Obserwuj notkę 2

Bo ja już po raz drugi, mam wątpliwości, czyim rzecznikiem jest Miejski Rzecznik Konsumentów w Warszawie. Czy jest rzecznikiem zwracających się do niej poszkodowanych przez nieuczciwych właścicieli firm informatycznych konsumentów czy wręcz przeciwnie, rzecznikiem tych nieuczciwych firm? Kilka lat temu, pani rzecznik uznała, że firma informatyczna, która pobierała opłatę za usługę, której nie było zainstalowanej w moim telefonie, nie ponosi za to żadnej winy.

Teraz sytuacja się powtarza. 18 stycznia 2021 roku, zwróciłem się do Prezesa UOKiK - Tomasza Chrustnego, z prośbą o nadanie biegu mojej skardze/ prośbie, na działalność AVG Technologies, której działalność gospodarcza nosi znamiona czynu zabronionego [OSZUSTWO I INNE] i są niezgodne z działalnością gospodarczą obowiązującą na teranie Europy i Polski, a której postępowaniem jestem ofiarą. Po dość długim oczekiwaniu, otrzymałem odpowiedź, że to Miejski Rzecznik Konsumentów w Warszawie jest tym, który załatwia takie sprawy. Dlatego 4 marca 2021 roku złożyłem odpowiedni wniosek o udzielenie pomocy do pani Małgorzaty Rothert. Pismem od Miejskiego Rzecznika Konsumentów zostałem zobowiązany do doręczenia dodatkowych dokumentów , co uczyniłem natychmiast. Nie chcąc być posądzony o pośpieszanie, czy ponaglanie, długo nie upominałem się o jakąś odpowiedź, ale kilka razy odwiedziłem siedzibę rzecznika na Canaletta 2. Zawsze zapewniano mnie, że sprawa jest w toku czyli w załatwianiu. Tak było do aż do 30 maja 2022 roku, kiedy zaniepokojony udałem się do Rzecznika, by się dowiedzieć co w mojej sprawie się dzieje. Wyznaczono moi spotkanie z panią mecenas Ewą Glabas, zajmującą się moją sprawą, która poinformowała mnie, że powinienem się zwrócić o pomoc do Europejskiego Centrum Konsumenckiego. Poprosiłem panią mecenas o odpowiedź na piśmie na moją prośbę/ skargę złożoną 18 miesięcy temu. No i teraz pani Małgorzata Rothert - Miejski Rzecznik Konsumentów w Warszawie już naprawdę błyskawicznie zareagowała, bo 3 czerwca 2022 roku, poinformowała mnie, że z powodu niedostarczenia żądanych/potrzebnych by wszcząć postępowanie wyjaśniające przeciw AVG, sprawa została bez rozpoznania.

Jako ciekawostkę dodam, że mój komputer został ZAINFEKOWANY AVG, na jednej z lekcji obsługi komputera organizowanej przez Urząd m. st. Warszawy, tego urzędu, którego rzecznikiem jest pani Małgorzata Rothert.


BICO
O mnie BICO

Interesuję sie działalnością polskiego wymiaru sprawiedliwości, szczególnie władzą sądowniczą, a także orzecznictwem Europejskiego Trybunału Praw Człowieka w Strasburgu.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura