BICO BICO
90
BLOG

TAK KUŹNIA KADR POLSKIEJ PRAWORZĄDNOŚCI TRAKTOWAŁA OBYWATELI III RP!

BICO BICO Kultura Obserwuj notkę 2

7 kwietnia

USTAWY CZY USTAWKI?

Otóż w Polsce nie ważna jest treść ustawy, bo i tak o wszystkim decyduje urzędnik wyniesiony, bardzo często niesłusznie, bo niezasłużenie do godności sędziego. Na potwierdzenie tych słów, przytaczam moje doświadczenia, gdy chciałem uzyskać od Krajowej Szkoły Sędziów i Prokuratorów w Krakowie informacje, które już dawno powinny być ogólnie dostępne w chociażby Internecie.

PROŚBA PIERWSZA:

Szanowna Pani Małgorzata Wójtowicz – Dołęga

Zwracam się do Pani z uprzejmą prośbą o poinformowanie mnie [jeżeli to nie będzie nadużycie z mojej strony Pani dobroci], kto stanowi kadrę profesorską Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury. Prośbę swa motywuję tym, że niestety nie mogłem uczestniczyć w zorganizowanej przez Helsińską Fundację Praw Człowiek i Wolters Kluwer konferencji, na której debatowano o „Przyszłości i jej miejscu w systemie edukacji prawniczej”.

Z wyrazami szacunku i poważania Marian Bińkowski. Tel. 608 – 762 – 704, m.binkowski@gazeta.pl

ODPOWIEDŹ NA PROŚBĘ PIERWSZĄ

Szanowny Panie!

 Ponieważ nie mam kompetencji, aby udzielić Panu informacji, o których mowa w poniższym piśmie, przekazałam je do Biura Dyrektora KSSiP w Krakowie.

 Z poważaniem

  Małgorzata Wójtowicz-Dołęga

KSSiP Lublin

tel.: +48 81 440 87 10

fax: +48 81 440 87 11

PROŚBA DRUGA:

Szanowni Państwo

Zwracam się do Państwa z uprzejmą prośbą o poinformowanie mnie [jeżeli to nie będzie nadużycie z mojej strony Pańskiej dobroci], kto stanowi kadrę profesorską Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury. Prośbę swa motywuję tym, że niestety nie mogłem uczestniczyć w zorganizowanej przez Helsińską Fundację Praw Człowiek i Wolters Kluwer konferencji, na której debatowano o „Przyszłości i jej miejscu w systemie edukacji prawniczej”.

Z wyrazami szacunku i poważania Marian Bińkowski. Tel. 608 – 762 – 704, m.binkowski@gazeta.pl

ODPOWIEDŹ NA PROŚBĘ DRUGĄ

Szanowny Panie,

Uprzejmie informuję, że wykładowcami Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury są wyróżniający się wiedzą i doświadczeniem sędziowie i prokuratorzy, a także przedstawiciele nauki prawa, dziennikarze, psychologowie, ekonomiści oraz reprezentanci innych dziedzin nauki i zawodów.

Z upoważnienia Dyrektora KSSiP

SSA Leszka Pietraszko

Anna Chowan

KSSiP

PROŚBA TRZECIA

Szanowna Pani

Dziękując za błyskawiczną odpowiedź na moją prośbę, zauważyć pragnę jednak, że ja nigdy nie wątpiłem w to, że wykładowcy Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury, to wybitni prawnicy i przedstawiciele innych profesji, obdarzeni cechami wymienionymi w piśmie do mnie Zauważam także i to, że odpowiedź na moją prośbę z dnia 13 stycznia 2011 r., nie dotyczy mojej prośby. Ja nie prosiłem o wydanie opinii o wykładowcach KSSiP. Dlatego zwracam się do Państwa z ponowną prośbą o przeczytanie mojej prośby i udzielenie mi na nią odpowiedzi.

Z należnym szacunkiem Marian Bińkowski

ODPOWIEDŹ NA PROŚBĘ TRZECIĄ

Szanowny Panie,

Uprzejmie informuję, że po ponownym przeczytaniu Pańskiego pisma z dnia 13 stycznia 2011 roku, podtrzymuję odpowiedź z dnia 3 lutego 2011 roku.

Z upoważnienia Dyrektora KSSiP

SSA Leszka Pietraszko

Anna Chowan

KSSiP

 PROŚBA CZWARTA:

Szanowna Pani Joanna Dębek – Dyrektor Wydziału Informacji Ministerstwa Sprawiedliwości

Zwracam się do Pani Dyrektor, z uprzejmą prośbą o pomoc w uzyskaniu informacji, których niestety mimo kilkakrotnych próśb, nie mogę otrzymać od Dyrekcji Krajowych Szkół Sądownictwa i Prokuratury w Lublinie i w Krakowie.

ODPOWIEDŹ NA PROŚBĘ CZWARTĄ

Ministerstwo Sprawiedliwości

Biuro Ministra

Wydział Informacji

Sz. P.

Marian Bińkowski

W nawiązaniu do przesłanej przez Pana wiadomości, uprzejmie informuję, że brak jest podstaw do podjęcia przez tut. Urząd interwencji w sprawie. Dyrektor Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury udzielił odpowiedzi na Pana pytanie, zaś zakres tej odpowiedzi pozostaje w jego suwerennej decyzji. cdn.

 

BICO
O mnie BICO

Interesuję sie działalnością polskiego wymiaru sprawiedliwości, szczególnie władzą sądowniczą, a także orzecznictwem Europejskiego Trybunału Praw Człowieka w Strasburgu.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura