65.M.K. 65.M.K.
168
BLOG

Siódma dla siedmiu wspaniałych ...

65.M.K. 65.M.K. Społeczeństwo Obserwuj notkę 10

New World Order - NWO - nowy porządek świata... Novus Ordo Mundi - novus ordo seclorum 

-  nowy porządek nie Świata a wieków...  

Porządki te mylone są nagminnie,  takie pomylenie (z poplątaniem) pojęć - to woda na młyn wszelkich teorii spiskowych, także mylnie, mieszanie ich z tzw. alternatywną rzeczywistością, to jak pomylenie Wielkiej Pieczęci,  tej z 1782 roku, z  banknotem jednodolarowym, choć na obu owa sentencja JEST.

Już czas na zejść na Ziemię, czas uzmysłowić sobie , choćby przyjąć do wiadomości, że każda nauka nowego to popełniania zrazu starych błędów... a chodzi o to aby za drugim razem już ich nie popełnić. 

Notka jest siódma i pewnie ostatnia, zatytułowana dla Siedmiu... choć mi ten nowy porządek, powiązany z trójpodziałem Władzy, jawi się jako : prezes - premier - prokurator...  cuś jakby trzy osoby ale jeden byt ... 

Byt groźny jak starotestamentowy bóg, bóg tych, którzy uważają się za wybranych / wybrańców /  wyzwolicieli i przedstawicieli Narodu - Zejście na ziemię to wszakże prosta konstatacja...,

Suweren w ilości  8/30 wszystkich uprawnionych, zadecydował tak a nie inaczej i dobrze by było o tym pamiętać. Czwarta część Wyborców to oczywiście więcej niż 1/7 czyli jakieś 15 % . Jednak ja wolę tych siedmiu, nie zawsze zgodnych, od tych trzech, będących jednym. Już niedługo będziemy wybierać najpierwszego - no chyba, że owa czwarta część zdecyduje się niczego nie zmieniać... a niepierwszy będzie niby-pierwszym już drugą kadencję... 

     


65.M.K.
O mnie 65.M.K.

miałem swoją przygodę z 50. byłem 55. 60. -  JESTEM "65" ... mam Nadzieję na 70 - tkę ...  a może i 120 - tkę ...  uczę się rozumieć ... 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo