65.M.K. 65.M.K.
355
BLOG

Grozi nam pandemia korona-wirusa...

65.M.K. 65.M.K. Społeczeństwo Obserwuj notkę 41

To nic innego jak SARS - CoV-2 wywołujący chorobę COVID-19, po zakażeniu mamy gorączkę, kaszel, duszności, ból mięśni, zmęczenie, badania RTG klatki piersiowej u tych chorych wykazują typowe cechy wirusowego zapalenia płuc.

Ja zwrócił bym uwagę na problemy z  układem pokarmowym, a przede wszystkim na kłopoty z trawieniem. Mówią także, że wirus może negatywnie wpływać na nasz wzrok. No było nie było GRYPA JAK SIĘ PATRZY... 

ale groźna vide  SARS  w latach 2002-2003 ...

Czy już się mamy Bać ?

Nie - Mamy zachować podstawowe środki utrzymania czystości własnego organizmu - MYCIE RĄK - właściwie przy każdej okazji i po każdym zdarzeniu... nawet po wyjściu z psem na spacer.... 

Radził bym za Muki'm suplementować witaminę C , ew. polopirynę S..., 

Kichać i kaszleć jedynie do jednorazowych chusteczek, NIGDY - no starać się - NIE W gołe DŁONIE..., 

kontrolować temperaturę ciała...

PRZEDE WSZYSTKIM NIE PANIKOWAĆ - a tzw. uodparnianie zaczynać  przed sezonem ( grypowym) a i choćby od dzisiaj... 


65.M.K.
O mnie 65.M.K.

miałem swoją przygodę z 50. byłem 55. 60. -  JESTEM "65" ... mam Nadzieję na 70 - tkę ...  a może i 120 - tkę ...  uczę się rozumieć ... 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo