65.M.K. 65.M.K.
121
BLOG

co dalej...

65.M.K. 65.M.K. Społeczeństwo Obserwuj notkę 7

epidemia - pandemia

- stan klęski żywiołowej -  STAN WYJĄTKOWY

- stan nadzwyczajny - STAN WOJENNY

a przecież to niska temperatura, zanieczyszczenie powietrza, zachorowalność na tzw. „grypę”                      – TO te infekcje demolują nasze schorowane organizmy - do zgonu włącznie.

Zimy '19/'20 jakoś u nas nie było,  smog i tzw. chemie trace · chemitrals i owszem...  zachorowalność na tzw. „grypę” - jak w latach poprzednich  -  O  CO więc CHODZI... 

KTÓRE PRZEWIDYWANIA "KOŃCA CZASU " -  czasu naszego tu końca - się spełnią - Muki 

a może Eine - w drugiej połowie XXI wieku przybędzie na Ziemię prawdziwy mesjasz... - do tego czasu ""wytniemy" wyznawców fałszywego mesjasza" 

a może jednak "moje" -  ... mam Nadzieję na 70 - tkę ... a może i 120 - tkę ...



65.M.K.
O mnie 65.M.K.

miałem swoją przygodę z 50. byłem 55. 60. -  JESTEM "65" ... mam Nadzieję na 70 - tkę ...  a może i 120 - tkę ...  uczę się rozumieć ... 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo