Prekur Prekur
1690
BLOG

Kawa po amerykańsku!

Prekur Prekur Polityka Obserwuj notkę 12

Właśnie usłyszałem, że Amerykanie po pierwszych wynikach wyborów uciekają z USA! Kolejna fala imigrantów - pomyślałem. Czy Europa to wytrzyma? Ilu będzie musiała przyjąć Polska? Chwilę później przypomniało mi się stwierdzenie, które padło w CNN, że jak wygra Trump, to w USA będzie tak samo źle jak w Polsce. Uspokoiłem się...

Chcę wszystkich uspokoić. W USA właśnie przyszedł czas na zmiany. Kampania Trumpa oparta na porównaniu Hilary do Baracka Obamy była po prostu fenomenalna! Facet wiedział, że Amerykanie już zdążyli zauważyć owoce kandydatury laureata pokojowej nagrody JOBLA, który zaczął bombardowania Afryki Północnej i który rozpoczął falę imigracji do Europy.

I tyle jeżeli chodzi o iluzję jaką jest przekaz medialny.

Teraz czekam na równie głupie komentarze znajomych, którzy nasiąknięci przekazem TVN-u będą chcieli jechać ratować demokracje w USA. Na czele tego nieformalnego ruchu zapewne stanie sam Lech Wałęsa, a może dołączy sam Kijowski z #KODKAWA PO AMERYKAŃSKU!:D Sprawa jest rozwojowa cały dzień głupich komentarzy przed nami. KAWA PO AMERYKAŃSKU!:D KAWA PO AMERYKAŃSKU!:D KAWA PO AMERYKAŃSKU!:D

Smacznej kawy życzę! KAWA PO AMERYKAŃSKU!:-)

 

Prekur
O mnie Prekur

Mariusz Piotrowski - Członek Zarządu Fundacji Kampanii Społecznych. Pełnomocnik, inicjator i koordynator ogólnopolski OIU #STOP447. Inicjator i koordynator #ZATRZYMAJaborcję.  WESPIERAJ: patronite.pl/mariuszpiotrowski

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka