martini077 martini077
988
BLOG

Szkoda mi Romana Polańskiego

martini077 martini077 Film Obserwuj temat Obserwuj notkę 64

Nie wiem na ile prawdziwe są ostatnie rewelacje na temat przeszłości Polańskiego. To, że kiedyś wyrządził krzywdę nieletniej Samancie, to wiadomo, czyli był zdolny do bezwzględności i bezmyślnego egoizmu. Mnie trapi to, że ten inteligentny i nieprzeciętny  człowiek, którego wielokrotnie słyszałem a jego filmowe dzieła chłonąłem przez lata, jest teraz, kolejny raz publicznie poniewierany. Polański, który przez całe swoje dorosłe życie tworzył z bardzo rzadko spotykanym u innych szacunkiem dla widza, sam jest znowu odzierany z godności. Znam poglądy Polańskiego na wiele spraw, często ich nie podzielam lub mam wręcz przeciwstawne,  ale wydaje mi się, że poznałem go na tyle by nie myśleć o nim tylko  źle, przeciwnie, myślę o nim  z wdzięcznością za to co stworzył i co mi ofiarował.

Modlę się za Romana Polańskiego, o siły dla niego i jego rodziny, by przetrwał ten koszmar, nawet jeśli ponosi za to pewną odpowiedzialność. I wcale nie zapominam o tych, których skrzywdził.

martini077
O mnie martini077

Lubię analizować rzeczywistość. Należę do pokolenia dobrze pamiętającego stan wojenny, i to zapewne ukształtowało moje poglądy polityczne. Byłem kinomanem. Wzruszam się słuchając oper. Kraków, Florencja, Góry Świętokrzyskie to moje ukochane miejsca na ziemi.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura