martini077 martini077
1642
BLOG

Krzysztof Zanussi czyli arbiter elegantiarum

martini077 martini077 Pedofilia Obserwuj temat Obserwuj notkę 24

Wg mnie Krzysztof Zanussi nie miał wyjścia, musiał pozwać Sylwestra Latkowskiego.

Nie wiem dlaczego Sylwester Latkowski tak się zachował, nie chcę od razu zakładać złej woli, mogę jedynie podejrzewać jakąś pomyłkę. Życzę z całego serca wygranej sprawy albo honorowej ugody Zanussiemu, którego reakcja, wypowiedzi po filmie Latkowskiego mogą budzić jedynie szacunek.

Życzę tego Zanussiemu, wg mnie jednemu z najwybitniejszych żyjących Polaków, artyście, który swoim talentem i przenikliwością obdarował publiczność, nie tylko polską,  jak mało kto. 

martini077
O mnie martini077

Lubię analizować rzeczywistość. Należę do pokolenia dobrze pamiętającego stan wojenny, i to zapewne ukształtowało moje poglądy polityczne. Byłem kinomanem. Wzruszam się słuchając oper. Kraków, Florencja, Góry Świętokrzyskie to moje ukochane miejsca na ziemi.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo