martini077 martini077
230
BLOG

Siedmiu wspaniałych

martini077 martini077 Sejm i Senat Obserwuj temat Obserwuj notkę 6

Siedmiu senatorów PiS przeciwko ustawie, która wg mnie jest głupia, szkodliwa dla naszego kraju a forsowanie jej nieodpowiedzialne. Ustawa będzie skutkować obciążaniem budżetu, dramatem wielu rolników, dewastacją zaufania do PiS. Zwierzętom pomoże tyle, że będą mordowane gdzie indziej.

Siedmiu senatorów zachowało zdrowy rozsądek, dokonało trzeźwej oceny skutków prawnego idiotyzmu. Odwaga cywilna, wierność własnym przekonaniom i szacunek dla własnych wyborców to bardzo cenne i jak się okazuje coraz rzadsze cechy  polityków. Wspaniale, że ciągle są tacy w Senacie. 

martini077
O mnie martini077

Lubię analizować rzeczywistość. Należę do pokolenia dobrze pamiętającego stan wojenny, i to zapewne ukształtowało moje poglądy polityczne. Byłem kinomanem. Wzruszam się słuchając oper. Kraków, Florencja, Góry Świętokrzyskie to moje ukochane miejsca na ziemi.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka