martini077 martini077
96
BLOG

Wielkie dzięki i ogromne brawa dla Igi Świątek!

martini077 martini077 Tenis Obserwuj temat Obserwuj notkę 7
wielki tenis

Iga Świątek osiągnęła już bardzo dużo, zasłużenie podziwia ją cały świat.

Obecny sezon to doprawdy skarby ofiarowane przez tę wspaniałą dziewczynę polskim kibicom. Wg mnie w jej zasięgu jest nawet Wielki Szlem i to łącznie z wygraną w finałach WTA- taki to tenisowy ewenement z naszej Igi. Cierpliwie na to czekam, nie pali się.

Za całą tę gigantyczną pracę i ogromną dumę jakiej nam wszystkim przysporzyłaś, wielkie dzięki Iga!!!


martini077
O mnie martini077

Lubię analizować rzeczywistość. Należę do pokolenia dobrze pamiętającego stan wojenny, i to zapewne ukształtowało moje poglądy polityczne. Byłem kinomanem. Wzruszam się słuchając oper. Kraków, Florencja, Góry Świętokrzyskie to moje ukochane miejsca na ziemi.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Sport